כתב ה''משנה ברורה'' בסימן תרנ''א ס''ק כ''ו שאם שכח לברך קודם הנטילה מברך קודם הנענוע.
האם הדין הנ''ל נוהג גם במקרה שהניח הלולב בין הנטילה לנענוע, וכגון שבבוקר נטל את הלולב בסוכתו, ואח''כ הניחו בכלי, וכשהגיע לבית הכנסת קודם ההלל נזכר שלא בירך על הלולב בשעת נטילתו.
אם אפשר להביא מקורות לדיון זה ולא סברות
האם הדין הנ''ל נוהג גם במקרה שהניח הלולב בין הנטילה לנענוע, וכגון שבבוקר נטל את הלולב בסוכתו, ואח''כ הניחו בכלי, וכשהגיע לבית הכנסת קודם ההלל נזכר שלא בירך על הלולב בשעת נטילתו.
אם אפשר להביא מקורות לדיון זה ולא סברות