אני יחשוב על זה
ארמוז לך שהכיוון הוא במילה עיגול שלמיטב ידיעתי אינה מתפרשת ישירות על צורה, להפך, הוא מדבר על העדר צורה.
עיגול הוא דבר שלם כמו שהוא. צורה הוא בהכרח תוספת על הדבר, (כלומר יש כאן איזו אמירה והבעה נוספת לבד מתוכן הדבר עצמו) ולכן הדבר כמו שהוא הוא "עיגול".
[זו הסיבה שזוויות הריבוע נקראים "קרנות", שהם בולטות מתוך העיגול המקורי ריבוע אותיות עבר, כלומר תוספת מעבר לדבר עצמו].
מכאן נראה לי המעגל- שמסמן את ההיצמדות למקור בלי שום חריגות. וכן - התקדמות לפי התוכנית המקורית.
דוגמא מוכרת לכולם - בבית הכנסת יושבים בצורה מרובעת, וכך ניתן להביע את היחס בין היושבים, הרב ב"מזרח", וה"ממהרים" בכניסה.
כשרוקדים בשמחת תורה- כולם כאחד ללא שום חריגות, אין "מזרח" במעגל...
ישר אף הוא קשור להמשך ישיר ורציף ללא שינויים, [יש - ר , המשכיות רציפה של היש הראשוני].
עכשיו צריך לחשוב למה המשמעות של עיגול כדבר שלם יותר קשורה ללחם מלשדה - אבל התעייפתי כעת...
ארמוז לך שהכיוון הוא במילה עיגול שלמיטב ידיעתי אינה מתפרשת ישירות על צורה, להפך, הוא מדבר על העדר צורה.
עיגול הוא דבר שלם כמו שהוא. צורה הוא בהכרח תוספת על הדבר, (כלומר יש כאן איזו אמירה והבעה נוספת לבד מתוכן הדבר עצמו) ולכן הדבר כמו שהוא הוא "עיגול".
[זו הסיבה שזוויות הריבוע נקראים "קרנות", שהם בולטות מתוך העיגול המקורי ריבוע אותיות עבר, כלומר תוספת מעבר לדבר עצמו].
מכאן נראה לי המעגל- שמסמן את ההיצמדות למקור בלי שום חריגות. וכן - התקדמות לפי התוכנית המקורית.
דוגמא מוכרת לכולם - בבית הכנסת יושבים בצורה מרובעת, וכך ניתן להביע את היחס בין היושבים, הרב ב"מזרח", וה"ממהרים" בכניסה.
כשרוקדים בשמחת תורה- כולם כאחד ללא שום חריגות, אין "מזרח" במעגל...
ישר אף הוא קשור להמשך ישיר ורציף ללא שינויים, [יש - ר , המשכיות רציפה של היש הראשוני].
עכשיו צריך לחשוב למה המשמעות של עיגול כדבר שלם יותר קשורה ללחם מלשדה - אבל התעייפתי כעת...