(המובאה למטה)
בתוד"ה כתב רחמנא וכו', ותמוה לי, הלא יציבא בארעא הוא קושיית רבא על דברי רב עולא בריה דרב אידי, ואיך פירשו בדברי רב עולא שלומדים בעל השור נקי לפטור תם מדמי ולדות, כי היכי דלא תיהווי יציבא בארעא וכו', הואיל ופטר מועד מדמי ולדות מאנשים. ומדוע לא תירץ כן רבא בעצמו על דברי רב עולא. וגם קצת תמוה, שהרי בדיבור הקודם פירשו דפטרינן רק צד מועדות מאנשים, ותברא מי שפירש זו לא פירש זו.
---
כתב רחמנא בעל השור נקי דפטור. ואצטריך למיכתב אנשים דאי לא כתב אלא בעל השור נקי הוה מוקמינן נקי מחצי כופר והוה מחייבינן בין תם בין מועד בדמי ולדות אבל השתא דכתיב אנשים למעוטי מועד אית לן לאוקמי פטור דנקי אתם דלא להוי יציבא בארעא וכו':
בתוד"ה כתב רחמנא וכו', ותמוה לי, הלא יציבא בארעא הוא קושיית רבא על דברי רב עולא בריה דרב אידי, ואיך פירשו בדברי רב עולא שלומדים בעל השור נקי לפטור תם מדמי ולדות, כי היכי דלא תיהווי יציבא בארעא וכו', הואיל ופטר מועד מדמי ולדות מאנשים. ומדוע לא תירץ כן רבא בעצמו על דברי רב עולא. וגם קצת תמוה, שהרי בדיבור הקודם פירשו דפטרינן רק צד מועדות מאנשים, ותברא מי שפירש זו לא פירש זו.
---
כתב רחמנא בעל השור נקי דפטור. ואצטריך למיכתב אנשים דאי לא כתב אלא בעל השור נקי הוה מוקמינן נקי מחצי כופר והוה מחייבינן בין תם בין מועד בדמי ולדות אבל השתא דכתיב אנשים למעוטי מועד אית לן לאוקמי פטור דנקי אתם דלא להוי יציבא בארעא וכו':