בזרק שלבמ"ק (כשמואל דכבמקומו דמי, לכפרה). ולא זרק ד' מתנות (ואפי' בהי"ת שהיה אפשר לו לזרוק). האם מ"מ יש דין שפיכת שיריים ליסוד?
ואולי השאלה מתחילה בכל קרבן רגיל שיש לו דין ד' מתנות ועדיין לא זרק הד' מתנות אלא מתנה אחת, אם הוי בי' נמי דין שיריים ליסוד או דהוא רק אחר נתינת ד' מתנות.
וכן באם אחר מתנה אחת (במקומו/ שלבמ"ק) זרק ליסוד ויש לו עוד דם בכוס אם יכול לזרוק הד' מתנות?
תודה
ואולי השאלה מתחילה בכל קרבן רגיל שיש לו דין ד' מתנות ועדיין לא זרק הד' מתנות אלא מתנה אחת, אם הוי בי' נמי דין שיריים ליסוד או דהוא רק אחר נתינת ד' מתנות.
וכן באם אחר מתנה אחת (במקומו/ שלבמ"ק) זרק ליסוד ויש לו עוד דם בכוס אם יכול לזרוק הד' מתנות?
תודה