"קווים חיוניים שאינם בעייתיים לא נחסמים, והקווים המשפחתיים שנחסמים הם קווים ששלוחה 8 הבעייתית פתוחה בהם כידוע."
הלוואי, המצב שונה לחלוטין.
אדרבה נסה לפתוח קו בימות המשיח, ללא מעבר בשלוחה 8 לנייעס (יש הרבה אפשריות, ויש גם אפשרות ללא מעבר), ותראה כמה זמן יחזיק לך המספר פתוח (המבחן היא בסלקום, ששם המספרים נחסמים באופן מיידי כשהוועדה חוסמת אותם).
אולי אתה משתמש קטן בקוים, אבל אינך היחיד בעולמו של הקב"ה, ישנם הרבה שמשתמשים בקוים מועילים, שנחסם להם הקו, והציבור הזועם הוא הציבור הזועם על וועדת הרבנים, עשיתי סיבוב קטן בביהמ"ד שלנו (חסידות די אדוקה), ולא שמעתי אפי' אחד שיתלונן בעד וועדת הרבנים, מאידך לא עברו דקות בודדות מבלי לשמוע עוד אברך ועוד אברך, ששואלים מה אפשר לעשות שנחסמו להם את הקוים, ויעידו על העובדה זה שלמעלה משלושים אלף אנשים כבר חתמו על העצומה, נגד עסקני וועדת הרבנים.
שלושים אלף איש לא טועים.!!!
הידעת שקו קל קו (מידע תחבורה ציבורית), נחסם לפני מספר שבועות, ונפתח רק לאחר השתדליות מרובות.
הידעת שקו יזכרם (מאמרים על השואה), נחסם לפני כמה שבועות, ונפתח רק לאחר השתדליות מרובות.
הידעת שהקו של ביה"ח מעייני הישועה, נחסם ונפתח רק לאחר השתדליות מרובות.
הידעת שבאמצע הקמפיין של בעלזא לפני מספר שבועות, נחסם קו ההתרמה למספר שעות, ונפתח רק לאחר השתדליות מרובות, (ומי יודע כמה כסף בעלזא הפסידו בשעות אלו).
הידעת שהקו של ארגון משמרת השלו', נחסם, ולא נפתח גם לאחר השתדליות מרובות, עד ש....
(וזה רק דוגמאות ציבוריות ומפורסמות, שלא לדבר על כל האנשים שסובלים מכך באופן קטן, ובקוים אישיים).
אז למה אתה כותב "קווים חיוניים שאינם בעייתיים לא נחסמים, והקווים המשפחתיים שנחסמים הם קווים ששלוחה 8 הבעייתית פתוחה בהם כידוע."
אבל בל נסיט את הנושא מהשאלה המקורית שנשאלה כאן, האם מותר הלכתית לתבוע את עסקני הוועדה, כאשר אין אל מי לדבר, והעדיות יעידו על כך, שהעסקנים אינם צייתא לדינא.
ושאלה נוספת, יש כזה דבר, תביעה קטנה, בתביעה קטנה בית משפט אינו קורא לצדדים, אלא מעיין בתביעה ומחייב את חברת הביטוח של הנתבע לשלם (הפרטים לא בדקתי, אבל שמעתי שזה כך), והיות וחברת הביטוח א"א לתבוע בבי"ד, אז השאלה היא האם מותר לתבוע את הוועדה בתביעה קטנה.