פיצוי בתחבורה ציבורית

מלמד להועיל

משתמש ותיק
שלחתי פניה לאגד דרך האתר המקוון שלהם, על אוטובוס שהיה אמור להגיע ו"עקפו" עליו, מה שלצערנו מצוי המון, לפחות כאן בירושלים,
הם שלחו לי במייל זיכוי להטענת הרב קו ב30 שקל על חשבונם. הבנתי שגם בחברות אחרות זו המדיניות
ידע הציבור את זכויותיו
 

עת לדבר

משתמש ותיק
יש תקלה מצויה במכשירי הרב קו שרבים לא שמים לב אליה. יש ברב קו חופשי חודשי (מסתבר שזה קורה גם בנסיעת מעבר) והמכשיר מחייב בנסיעה רגילה. בעיקר שלא שמים לב לזה כשמתקפים במכשיר מאחורה שלא מוציא נייר. להערכתי מדובר בעשרות אלפי שקלים שמרויחות החברות (או אולי משרד התחבורה) בשיטת מצליח מדי חודש.
 

מלמד להועיל

משתמש ותיק
פותח הנושא
עת לדבר אמר:
יש תקלה מצויה במכשירי הרב קו שרבים לא שמים לב אליה. יש ברב קו חופשי חודשי (מסתבר שזה קורה גם בנסיעת מעבר) והמכשיר מחייב בנסיעה רגילה. בעיקר שלא שמים לב לזה כשמתקפים במכשיר מאחורה שלא מוציא נייר. להערכתי מדובר בעשרות אלפי שקלים שמרויחות החברות (או אולי משרד התחבורה) בשיטת מצליח מדי חודש.
עוד דבר ששמתי לב אליו, שהרי יש נסיעת מעבר, תשעים דקות שבהם הנסיעה משולמת על בסיס הנסיעה ההתחלתית והתיקוף הראשון
מה שקורה, שלעתים רבות השעה שיש במכשיר התיקוף בכלל לא מדוייק. פעם ראיתי מכשיר שחייב אותי, למרות שזה היה אחרי איזה עשרים דקות מאז ששלמתי, ונוכחתי שהשעה בו מכוונת שעה שלימה אחרי השעה האמיתית, מאז ראיתי עוד הרבה לא מכוונים כל כך
לדעתי זה עילה לתביעה ייצוגית
 
 

שניאור

משתמש ותיק
עת לדבר אמר:
יש תקלה מצויה במכשירי הרב קו שרבים לא שמים לב אליה. יש ברב קו חופשי חודשי (מסתבר שזה קורה גם בנסיעת מעבר) והמכשיר מחייב בנסיעה רגילה. בעיקר שלא שמים לב לזה כשמתקפים במכשיר מאחורה שלא מוציא נייר. להערכתי מדובר בעשרות אלפי שקלים שמרויחות החברות (או אולי משרד התחבורה) בשיטת מצליח מדי חודש.
אצלי זה כמעט יומיומי, ולכן לאחרונה התחלתי להקפיד בנסיעת מעבר לתקף אך ורק אצל הנהג, שם (עדיין) לא פגשתי את התופעה הזאת.
 

פרלמן משה

משתמש ותיק
מלמד להועיל אמר:
אוטובוס שהיה אמור להגיע ו"עקפו" עליו,
"ידע הציבור את זכויותיו"?....
במקום להעביר את הנושא למאבק ציבורי מסתפקים בפיצוי.
הפיצוי הזה אומר שמבחינתם יכולים להמשיך הלאה בשיטה הזאת ועל התלונות הבודדות הם יתנו פיצוי.
 
 

מלמד להועיל

משתמש ותיק
פותח הנושא
פרלמן משה אמר:
"ידע הציבור את זכויותיו"?....
במקום להעביר את הנושא למאבק ציבורי מסתפקים בפיצוי.
הפיצוי הזה אומר שמבחינתם יכולים להמשיך הלאה בשיטה הזאת ועל התלונות הבודדות הם יתנו פיצוי.
אדרבה, קריינא דאיגרתא.. אתה מוזמן להעביר את הנושא למאבק ציבורי
עדי אז, ידע כל פעול כי הוא יכול על כל איחור של אוטובוס לקבל סכום זה
 
חלק עליון תַחתִית