רש"י בפרשת ראה (דברים יב טו) כ' דהותר ע"י הקרבת אימורין, ויל"ע אמאי לא כ' דבעי' גם זריקת הדם שגם הוא מתיר הבשר וכמבו' ברש"י בקדושין נב: ד"ה משולחן גבוה
לכאורה הקרבת אימורין איננה סתם הקרבה אלא שהותר בשר תאווה רק ע"י הקרבת שלמים
וא"כ פשיטא דכלול בדברי רש"י גם זריקת דם דבלעדיה גם הקרבת האימורין פסולה.
ומ"מ לא סגי בלא להזכיר הקרבת אימורין לומר לך ששלמים בעינן.
ומורש ברש"י חולין טז,ב.
רש"י בפרשת ראה (דברים יב טו) כ' דהותר ע"י הקרבת אימורין, ויל"ע אמאי לא כ' דבעי' גם זריקת הדם שגם הוא מתיר הבשר וכמבו' ברש"י בקדושין נב: ד"ה משולחן גבוה