ע"י מה הותר בשר התאוה?

חילך לאורייתא

משתמש ותיק
רש"י בפרשת ראה (דברים יב טו) כ' דהותר ע"י הקרבת אימורין, ויל"ע אמאי לא כ' דבעי' גם זריקת הדם שגם הוא מתיר הבשר וכמבו' ברש"י בקדושין נב: ד"ה משולחן גבוה
 

בלב איש

משתמש רגיל
לכאורה הקרבת אימורין איננה סתם הקרבה אלא שהותר בשר תאווה רק ע"י הקרבת שלמים
וא"כ פשיטא דכלול בדברי רש"י גם זריקת דם דבלעדיה גם הקרבת האימורין פסולה.
ומ"מ לא סגי בלא להזכיר הקרבת אימורין לומר לך ששלמים בעינן.
ומורש ברש"י חולין טז,ב.
 

כמעיין המתגבר

משתמש ותיק
חילך לאורייתא אמר:
רש"י בפרשת ראה (דברים יב טו) כ' דהותר ע"י הקרבת אימורין, ויל"ע אמאי לא כ' דבעי' גם זריקת הדם שגם הוא מתיר הבשר וכמבו' ברש"י בקדושין נב: ד"ה משולחן גבוה
לק''מ נקט האחרון.
 
 
חלק עליון תַחתִית