מאן דכר שמיה
משתמש רגיל
אחרי הערות רבות מחברי הפורום שצריך להוסיף עוד אפשרויות וכו', תיקנתי את הסקר.
לצערי אפשר רק עד 10 אפשרויות אז זה לא ממצה לגמרי.
לצערי אפשר רק עד 10 אפשרויות אז זה לא ממצה לגמרי.
מאן דכר שמיה אמר:@מנהל א' ושות', אם אפשר להעביר לפה את ההודעות מהאשכול 'למה אני לומד תורה?' https://tora-forum.co.il/viewtopic.php?f=194&t=15806
תודה רבה
בת עין אמר:אך למה לא כתבת את העיקר -
לימוד שלא לשמה במטרה להגיע בסוף ללימוד לשמה.
רחים רבנן אמר:כי היא משמעות חיי ומשמעות העולם, ובה אני מממש את עצמי, ומוציא כוחותי אל הפועל בהבנת וקיום חיי ומעשי בעולם כפי האור הייחודי שלי המאוחד וחלק מ"הדור נאה זיו העולם". וב"השכל ויודע אותי" שבלימודה וקיומה אני- גופי מתרומם להיות כלי מוכן להארת הנשמה בתוכי, ובקביעת חיבור זה של הגוף והנשמה שהוא התענוג האמיתי והעידון הגדול מכל העידונים שיכולים להימצא, גם בזה העולם, ע"י התמודדות עם הקושי והנסיון של צד הרע המבקש לנתק חיבור זה ע"י תענוג חולף ומדומה, אני קונה ובונה "חופה" שהיא חיבור איכותי בין הגוף לנשמה, שבה אהנה ואתענג תענוג נצח באלף השביעי- עוה"ב והלאה ע"י הגברת הארת הנשמה בגוף בכל אלף ואלף, כאמונתינו המפורשת בדברי חז"ל.
אם היית צריך לתמצת למשפט, מה היית כותב?רחים רבנן אמר:כי היא משמעות חיי ומשמעות העולם, ובה אני מממש את עצמי, ומוציא כוחותי אל הפועל בהבנת וקיום חיי ומעשי בעולם כפי האור הייחודי שלי המאוחד וחלק מ"הדור נאה זיו העולם". וב"השכל ויודע אותי" שבלימודה וקיומה אני- גופי מתרומם להיות כלי מוכן להארת הנשמה בתוכי, ובקביעת חיבור זה של הגוף והנשמה שהוא התענוג האמיתי והעידון הגדול מכל העידונים שיכולים להימצא, גם בזה העולם, ע"י התמודדות עם הקושי והנסיון של צד הרע המבקש לנתק חיבור זה ע"י תענוג חולף ומדומה, אני קונה ובונה "חופה" שהיא חיבור איכותי בין הגוף לנשמה, שבה אהנה ואתענג תענוג נצח באלף השביעי- עוה"ב והלאה ע"י הגברת הארת הנשמה בגוף בכל אלף ואלף, כאמונתינו המפורשת בדברי חז"ל.
בן צרויה אמר:רחים רבנן אמר:כי היא משמעות חיי ומשמעות העולם, ובה אני מממש את עצמי, ומוציא כוחותי אל הפועל בהבנת וקיום חיי ומעשי בעולם כפי האור הייחודי שלי המאוחד וחלק מ"הדור נאה זיו העולם". וב"השכל ויודע אותי" שבלימודה וקיומה אני- גופי מתרומם להיות כלי מוכן להארת הנשמה בתוכי, ובקביעת חיבור זה של הגוף והנשמה שהוא התענוג האמיתי והעידון הגדול מכל העידונים שיכולים להימצא, גם בזה העולם, ע"י התמודדות עם הקושי והנסיון של צד הרע המבקש לנתק חיבור זה ע"י תענוג חולף ומדומה, אני קונה ובונה "חופה" שהיא חיבור איכותי בין הגוף לנשמה, שבה אהנה ואתענג תענוג נצח באלף השביעי- עוה"ב והלאה ע"י הגברת הארת הנשמה בגוף בכל אלף ואלף, כאמונתינו המפורשת בדברי חז"ל.
לו היתה אפשרות הייתי מצביע על זה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
נא לחשוף באיזה חצר רכשת דעת זו
דעת כמחבר לחכמה ומקשר ל-חג"ת נהי"ם
סנגורן של ישראל אמר:אם היית צריך לתמצת למשפט, מה היית כותב?רחים רבנן אמר:כי היא משמעות חיי ומשמעות העולם, ובה אני מממש את עצמי, ומוציא כוחותי אל הפועל בהבנת וקיום חיי ומעשי בעולם כפי האור הייחודי שלי המאוחד וחלק מ"הדור נאה זיו העולם". וב"השכל ויודע אותי" שבלימודה וקיומה אני- גופי מתרומם להיות כלי מוכן להארת הנשמה בתוכי, ובקביעת חיבור זה של הגוף והנשמה שהוא התענוג האמיתי והעידון הגדול מכל העידונים שיכולים להימצא, גם בזה העולם, ע"י התמודדות עם הקושי והנסיון של צד הרע המבקש לנתק חיבור זה ע"י תענוג חולף ומדומה, אני קונה ובונה "חופה" שהיא חיבור איכותי בין הגוף לנשמה, שבה אהנה ואתענג תענוג נצח באלף השביעי- עוה"ב והלאה ע"י הגברת הארת הנשמה בגוף בכל אלף ואלף, כאמונתינו המפורשת בדברי חז"ל.
כוונתי היא, שאחרי הכל כאשר ניגשים ללמוד יש משהו מסוים ואחיד שנמצא בתודעה או בתת מודע, והוא אמור להיות קצר.
מקווה שלא קילקלתי.
בת עין אמר:אך למה לא כתבת את העיקר -
לימוד שלא לשמה במטרה להגיע בסוף ללימוד לשמה.
בת עין אמר:אך למה לא כתבת את העיקר -
לימוד שלא לשמה במטרה להגיע בסוף ללימוד לשמה.
בן צרויה אמר:רחים רבנן אמר:כי היא משמעות חיי ומשמעות העולם, ובה אני מממש את עצמי, ומוציא כוחותי אל הפועל בהבנת וקיום חיי ומעשי בעולם כפי האור הייחודי שלי המאוחד וחלק מ"הדור נאה זיו העולם". וב"השכל ויודע אותי" שבלימודה וקיומה אני- גופי מתרומם להיות כלי מוכן להארת הנשמה בתוכי, ובקביעת חיבור זה של הגוף והנשמה שהוא התענוג האמיתי והעידון הגדול מכל העידונים שיכולים להימצא, גם בזה העולם, ע"י התמודדות עם הקושי והנסיון של צד הרע המבקש לנתק חיבור זה ע"י תענוג חולף ומדומה, אני קונה ובונה "חופה" שהיא חיבור איכותי בין הגוף לנשמה, שבה אהנה ואתענג תענוג נצח באלף השביעי- עוה"ב והלאה ע"י הגברת הארת הנשמה בגוף בכל אלף ואלף, כאמונתינו המפורשת בדברי חז"ל.
לו היתה אפשרות הייתי מצביע על זה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
נא לחשוף באיזה חצר רכשת דעת זו
דעת כמחבר לחכמה ומקשר ל-חג"ת נהי"ם
סנגורן של ישראל אמר:אם היית צריך לתמצת למשפט, מה היית כותב?רחים רבנן אמר:כי היא משמעות חיי ומשמעות העולם, ובה אני מממש את עצמי, ומוציא כוחותי אל הפועל בהבנת וקיום חיי ומעשי בעולם כפי האור הייחודי שלי המאוחד וחלק מ"הדור נאה זיו העולם". וב"השכל ויודע אותי" שבלימודה וקיומה אני- גופי מתרומם להיות כלי מוכן להארת הנשמה בתוכי, ובקביעת חיבור זה של הגוף והנשמה שהוא התענוג האמיתי והעידון הגדול מכל העידונים שיכולים להימצא, גם בזה העולם, ע"י התמודדות עם הקושי והנסיון של צד הרע המבקש לנתק חיבור זה ע"י תענוג חולף ומדומה, אני קונה ובונה "חופה" שהיא חיבור איכותי בין הגוף לנשמה, שבה אהנה ואתענג תענוג נצח באלף השביעי- עוה"ב והלאה ע"י הגברת הארת הנשמה בגוף בכל אלף ואלף, כאמונתינו המפורשת בדברי חז"ל.
כוונתי היא, שאחרי הכל כאשר ניגשים ללמוד יש משהו מסוים ואחיד שנמצא בתודעה או בתת מודע, והוא אמור להיות קצר.
מקווה שלא קילקלתי.
מאן דכר שמיה אמר:אחרי הערות רבות מחברי הפורום שצריך להוסיף עוד אפשרויות וכו', תיקנתי את הסקר.
לצערי אפשר רק עד 10 אפשרויות אז זה לא ממצה לגמרי.
1. מאכל איטלקי העשוי כחוטי בצק אנמי.עקביא בן מהלל אומר אמר:סנגורן של ישראל אמר:אם היית צריך לתמצת למשפט, מה היית כותב?רחים רבנן אמר:כי היא משמעות חיי ומשמעות העולם, ובה אני מממש את עצמי, ומוציא כוחותי אל הפועל בהבנת וקיום חיי ומעשי בעולם כפי האור הייחודי שלי המאוחד וחלק מ"הדור נאה זיו העולם". וב"השכל ויודע אותי" שבלימודה וקיומה אני- גופי מתרומם להיות כלי מוכן להארת הנשמה בתוכי, ובקביעת חיבור זה של הגוף והנשמה שהוא התענוג האמיתי והעידון הגדול מכל העידונים שיכולים להימצא, גם בזה העולם, ע"י התמודדות עם הקושי והנסיון של צד הרע המבקש לנתק חיבור זה ע"י תענוג חולף ומדומה, אני קונה ובונה "חופה" שהיא חיבור איכותי בין הגוף לנשמה, שבה אהנה ואתענג תענוג נצח באלף השביעי- עוה"ב והלאה ע"י הגברת הארת הנשמה בגוף בכל אלף ואלף, כאמונתינו המפורשת בדברי חז"ל.
כוונתי היא, שאחרי הכל כאשר ניגשים ללמוד יש משהו מסוים ואחיד שנמצא בתודעה או בתת מודע, והוא אמור להיות קצר.
מקווה שלא קילקלתי.
אם היית צריך לתמצת במשפט אחד מה זה ספגטי מה היית כותב?
אם היית צריך לתמצת במשפט אחד מה זה אהבה מה הייתה כותב?
אם היית צריך לתמצת במשפט אחד מהי ציניות קלשאתית מה הייתה כותב? מקווה שלא קלקלתי..
עקביא בן מהלל אומר אמר:בן צרויה אמר:רחים רבנן אמר:כי היא משמעות חיי ומשמעות העולם, ובה אני מממש את עצמי, ומוציא כוחותי אל הפועל בהבנת וקיום חיי ומעשי בעולם כפי האור הייחודי שלי המאוחד וחלק מ"הדור נאה זיו העולם". וב"השכל ויודע אותי" שבלימודה וקיומה אני- גופי מתרומם להיות כלי מוכן להארת הנשמה בתוכי, ובקביעת חיבור זה של הגוף והנשמה שהוא התענוג האמיתי והעידון הגדול מכל העידונים שיכולים להימצא, גם בזה העולם, ע"י התמודדות עם הקושי והנסיון של צד הרע המבקש לנתק חיבור זה ע"י תענוג חולף ומדומה, אני קונה ובונה "חופה" שהיא חיבור איכותי בין הגוף לנשמה, שבה אהנה ואתענג תענוג נצח באלף השביעי- עוה"ב והלאה ע"י הגברת הארת הנשמה בגוף בכל אלף ואלף, כאמונתינו המפורשת בדברי חז"ל.
לו היתה אפשרות הייתי מצביע על זה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
נא לחשוף באיזה חצר רכשת דעת זו
דעת כמחבר לחכמה ומקשר ל-חג"ת נהי"ם
תסמן עוד אלף סימני קריאה
התגובה שלך, אלף פעם פחות ברורה!
ועל זה נאמר 'אשרי יושבי ביתך'רחים רבנן אמר:בן צרויה אמר:רחים רבנן אמר:כי היא משמעות חיי ומשמעות העולם, ובה אני מממש את עצמי, ומוציא כוחותי אל הפועל בהבנת וקיום חיי ומעשי בעולם כפי האור הייחודי שלי המאוחד וחלק מ"הדור נאה זיו העולם". וב"השכל ויודע אותי" שבלימודה וקיומה אני- גופי מתרומם להיות כלי מוכן להארת הנשמה בתוכי, ובקביעת חיבור זה של הגוף והנשמה שהוא התענוג האמיתי והעידון הגדול מכל העידונים שיכולים להימצא, גם בזה העולם, ע"י התמודדות עם הקושי והנסיון של צד הרע המבקש לנתק חיבור זה ע"י תענוג חולף ומדומה, אני קונה ובונה "חופה" שהיא חיבור איכותי בין הגוף לנשמה, שבה אהנה ואתענג תענוג נצח באלף השביעי- עוה"ב והלאה ע"י הגברת הארת הנשמה בגוף בכל אלף ואלף, כאמונתינו המפורשת בדברי חז"ל.
לו היתה אפשרות הייתי מצביע על זה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
נא לחשוף באיזה חצר רכשת דעת זו
דעת כמחבר לחכמה ומקשר ל-חג"ת נהי"ם
רכשתי את זה בבית ולא בחצר, הפריחה היא בחצר. שנאמר שתולים בבית השם, בחצרות אלוקינו יפריחו..
דהיינו מצות אנשים מלומדהחוזר ומגיד אמר:חסר את האפשרות הקלאסית כי נולדתי בבית חרדי
ו..
חינכו אותי שללמוד תורה זה חשוב
למה...
בהמשך הדרך כל אחד מוצא בעצמו את הלמה, אם הוא מחפש...
ויש כאלו, שהם לא מחפשים לא כי הם מצאו
אלא, כי זה לא נאבד להם..
הם קבלו את החינוך מהבית, מהישיבה
וזה נשאר אצלם.
כאילו היה שם מדורי דורות.
סיני* (אני יודע שזה נשמע לא נכון, אבל תוכל לבדוק זאת)סנגורן של ישראל אמר:1. מאכל איטלקי העשוי כחוטי בצק אנמי.