במילה פירשתם התכוונת בטח גם לאלשיך ולשאר המפרשים שמסבירים כך...
ולעצם העניין אתה ממשיך במערבולת לחינם ומערבב שוב ושוב את שפת הבחירה והידיעה זב"ז.
אם אתה שואל מה היה לאסתר לעשות באותו רגע?
שאלה זו שייכת לשפת הבחירה ממילא ההתייחסות שאחת משני אפשרויות הבחירה היא כמובן שאינה טובה.
אם אתה שואל האם כשהיתה בוחרת באפשרות שלא לציית להוראות מה היו התוצאות?
שאלה זו שייכת לשפת הידיעה שמנהל ה' את עולמו באופן הטוב ביותר ואין שם רע כלל ואולי הסיפור היה מתנהל אחרת בצורה הטובה ביותר.
כאן ע"פ הדיעבד אנו יכולים להבין ולדעת באופן מוחלט שכמו שזה קרה בפועל, זה היה הטוב ביותר והיפוכו היה היפך הטוב.