אני מחפש מקורות לכמה דברים. אולי יוכל אי מי לעזור קצת.
א. ראיתי מביאים מאור החיים בראשית מז כט בענין חשיבות הדיבור הראוי ופגם הדיבור שאינו ראוי. ל"מ שם מזה. היש למישהו ניחוש מה הי' הכוונת המשורר ?
ב. בענין עשר הנקודות שיש לאותיות הא"ב, ראיתי מביאים מעץ חיים שער מ דרוש ב, שזה מקביל ל 9 הספירות, ולמלכות אין ניקוד. ל"מ שם מזה.
ג. מקור לזה שספי' מלכות היא פרצוף שלם הכולל י' ספירות.
ד. ראיתי מביאים תרגום על הפסוק דברים כא, יב 'ועשתה' - 'ותקין'. לא מצאתי כזה תרגום.
ה. מבול ר"ת מות וחיים ביד לשון.
ו. איפה מבואר ענין פ"ר דינים, המתקתם ע"י ה' אלפי"ן ?
ז. מצרים הוא 'מיצר הגרון' ובפסח יצא הדיבור מהגלות בבחינת פה - סח.
ח. בענין ה' מוצאות הפה ראיתי מציינים לזהר ח"א דף פ ע"א, ולתיקו"ז זהר חדש דף קעא ע"א. ל"מ.
ט. עוד בענין ה' מוצאות הפה ראיתי מציינים למאמרי אדה"ז עמ' קיב. [לא מצויין איזה שנה].
י. מקור לזה שהעיר לוז והעיר קושטא זה אותו מקום.
יא. מציינים לזהר ויקרא סה. בינה לבא דמינה דינין מתערין. ל"מ.
יב. ס' תשואות חן לר' גדליה מליניץ, שהר"ר זושא התווכח עם אחיו מה עדיף, לבא לשפלות עצמו ע"י גדלות הבורא או להיפך, ונכנסו לרר"ב ממזריטש כו'. ל"מ.
יג. בענין 'אמא -בינה', ציינו להקדמת הזהר דף ב ע"א. ל"מ.
יד. סיפור מצדיקים שהסבירו שרק מהתפילין שלהם פוחדים, כי כ' 'אלו תפילין שבראש', ולא 'תפילין שעל הראש'.
טו. בענין גדולת מוהר"ן מברסלב, גנזי אבא מכתב קי"ב, שיש"ק ח"ג, סה. ל"מ המקורות.
טז. ספר יצירה גירסת השלם ניו יורק תשמג. מי מכיר ?
יז. בשם הזהר והתיקונים, שזכור ושמור הם כנגד מח ולב. ל"מ.
יח. בשם 'כתבים', א'ם ת'שיב מ'שבת ר"ת אמת. ל"מ.
יט. טעם שאומרים בשיר של יום 'היום יום .. לשבת', כדי לקיים מצות זכור, כמבו' במכילתא זכרהו מא' בשבת.
כ. ספר ישמח לב, על הגמ' בשבת נשאת ונתת באמונה. ל"מ.
כא. ליקוטי תורה קהלת פ"י. מה זה ?
כב. בענין 'בינה - ארץ החיים', מציינים ל: זהר ח"ג קכד. תיקו"ז תיקון נה פט. ל"מ שמדברים שם על זה.
כג. בענין 'שמים' מציינים לזהר ח"ב דף סב. ל"מ.
תודה מראש !!