במשנה ריש פאה שנו: ותלמוד תורה כנגד כולם.
ובירושלמי פאה איתא: 'ר' ברכיה ור' חייא דכפר תחומין, חד אמר אפילו כל העולם כולו אינו שוה לדבר א' מן התורה, וחד אמר אפי' כל מצותיה של תורה אינן שוות לדבר א' מן התורה, רבי אבא אבוי דרבי אבא בר מרי בשם ר' אחא, כתוב א' אומר וכל חפצים לא ישוו בה וכתוב א' אומר וכל חפציך לא ישוו בה חפצים אלו אבנים טובות ומרגליות, חפציך אלו ד"ת דכתיב כי באלה חפצתי נאום ד'' עכ"ל.
מבואר בירושלמי דאפילו כל המצוות יחד אינן שוות לדבר אחד מהתורה. הרי מעלת התורה גדולה מכל שאר המצוות
ונמצא סותר למשנה תחילת פאה - תלמוד תורה כנגד כולם. שמבואר שהתורה וכל המצוות שווים במעלתם
ובירושלמי פאה איתא: 'ר' ברכיה ור' חייא דכפר תחומין, חד אמר אפילו כל העולם כולו אינו שוה לדבר א' מן התורה, וחד אמר אפי' כל מצותיה של תורה אינן שוות לדבר א' מן התורה, רבי אבא אבוי דרבי אבא בר מרי בשם ר' אחא, כתוב א' אומר וכל חפצים לא ישוו בה וכתוב א' אומר וכל חפציך לא ישוו בה חפצים אלו אבנים טובות ומרגליות, חפציך אלו ד"ת דכתיב כי באלה חפצתי נאום ד'' עכ"ל.
מבואר בירושלמי דאפילו כל המצוות יחד אינן שוות לדבר אחד מהתורה. הרי מעלת התורה גדולה מכל שאר המצוות
ונמצא סותר למשנה תחילת פאה - תלמוד תורה כנגד כולם. שמבואר שהתורה וכל המצוות שווים במעלתם