הפוך. חז"ל המשילו את מתן תורה לנישואין. לא את הנישואין למתן תורה, הגם ששרוי בלא אשה שרוי בלא תורה.. (ומה עם משה רבינו, ומה עם בן עזאי). וק"ו שלא מדברים מתאריך יום נשואין במלאות לו שנה או כו"כ שנים..
יום הנישואין הוא שמחה בין בני זוג כמזכרת.. אין בה שום תוכן רוחני.
לא צריך לחפש תוכן רוחני בכל הנאה שנהנים.. הרוחניות היא הכפפת ההנאות הניתנות לאדם - למטרת עבודה ה' ולשם שמים, הגם שהיא הנאה מהנאות העולם. לא נבירה ב'ענינים' ערטילאיים להפכם לרוחניים..
ובכלל זה שחז"ל קדושים אינה צריכה להסכמה או לחיזוק, ואם זה בשביל לחזק הדברים האמורים - זו דמגוגיה