שמעיה אמר:
לא לא. אני מחפש מקור בספרי הפרשנות (אולי בסגנון של עקידת יצחק, אלשיך וכדו') האומר ששמן מרמז על מעשים טובים.
העתקה חופשית..
פירוש האלשיך ז"ל - ספר תורת משה על ויקרא - פרק ב פסוק ה-ז
ואם מנחה על המחבת קרבנך סלת בלולה בשמן מצה תהיה. פתות אתה פתים ויצקת עליה שמן מנחה הוא. ואם מנחת מרחשת קרבנך סלת בשמן תעשה:
ועד כה דבר על אשר בייסורים, ואינו מוסיף מעשים טובים על הנהוג מקודם, שהוא נמשל אל הנאפה בתנור יבש. אך למעלה הימנו, הוא אשר ידמה לסלת מטוגן במחבת בשמן, שהוא נאפה בייסורין בלחות רב של שמן, שהוא נמשל אל רבוי שמן טוב, מעשים טובים שמרבה בהם. (ז) והנה יש מרבה בינו לבינו בחשאי, כטיגון שבמחבת, שהיא עמוקה והשמן הרבה, בלתי נרגש. שהוא בבחינה אחת טוב שהוא בחשאי, ובחינה אחרת לא ישתלם כי לא ילמדו ממנו. אך נהפוך הוא הדומה לנעשה במרחשת, שמעשיה רוחשין ומתפשטין. שהכלי רחב ונרגש כרוחש בעת הטיגון. שהוא משל אל המרבה בגלוי נרגש לכל ולמדין ממנו. ואל שתי אלה ידבר יותר לנוכח אתו הוא יתברך, ואומר לו ואם מנחה וכו' קרבנך, ואם מנחת מרחשת קרבנך כו':