יל"ע למא"ד שקנין דרבנן לא מהני לדאורייתא
ובמצה וכו' מדבעי לכם.
א"כ כשיש לו רק מצה הקנויה לו מדרבנן.
האם יהא מחויב לאוכלו ויקיים מצוה דרבנן
או כיון דליכא הגדר הנצרך לדאורייתא לא קיים כלום ואין אפשרות לקיימו מדרבנן.
כמו"כ אם יש לו חמץ הקנוי לו מדרבנן אם בעי לבערו.
ואם יש חילוק בין שניהם מהו?
אם אפשר מקורות. תודה.
אפשר לשנות את השם נושא.
ובמצה וכו' מדבעי לכם.
א"כ כשיש לו רק מצה הקנויה לו מדרבנן.
האם יהא מחויב לאוכלו ויקיים מצוה דרבנן
או כיון דליכא הגדר הנצרך לדאורייתא לא קיים כלום ואין אפשרות לקיימו מדרבנן.
כמו"כ אם יש לו חמץ הקנוי לו מדרבנן אם בעי לבערו.
ואם יש חילוק בין שניהם מהו?
אם אפשר מקורות. תודה.
אפשר לשנות את השם נושא.