אין זה מלאכי השרת, שכן גם לענין ברכה אחרונה אם היו לו שיירי מאכל בתוך הפה הרי זה מחייבו בעל המחיה.מבני ברק אמר:לא ניתנה תורה למלאכי השרת
אמונת אומן אמר:מה הדין בשיירי בשר בין השיניים לגבי המתנה בין בו'' ח?
מבולבל אמר:ב. טעמו של השער הציון הוא שיתכן ששתיית מים באמצע הסעודה היא חלק מקביעות הסעודה. וודאי שאין אכילת השיריים חלק מן הקביעות
כתבת נכון שזה רק לדיעה אחת [ה"ה שיטת הרמב"ם] ובפוסקים מבואר שצריך לחוש לשיטות שאר הראשונים.יעקב שלם אמר:אמונת אומן אמר:מה הדין בשיירי בשר בין השיניים לגבי המתנה בין בו'' ח?
לא צריך לחכות
שהרי כל הטעם (לדיעה אחת)
לחכות שש שעות בגלל אותם שיריים
לפי הטעם השני ודאי לא צריךסתם איש אמר:כתבת נכון שזה רק לדיעה אחת [ה"ה שיטת הרמב"ם] ובפוסקים מבואר שצריך לחוש לשיטות שאר הראשונים.יעקב שלם אמר:אמונת אומן אמר:מה הדין בשיירי בשר בין השיניים לגבי המתנה בין בו'' ח?
לא צריך לחכות
שהרי כל הטעם (לדיעה אחת)
לחכות שש שעות בגלל אותם שיריים
מבולבל אמר:ואיך המים יפטרו לפי הצד שמותר לשתותם בבית? לדעתי אין שייכות בין הדברים.
יכ
יעקב שלם אמר:לפי הטעם השני ודאי לא צריךסתם איש אמר:כתבת נכון שזה רק לדיעה אחת [ה"ה שיטת הרמב"ם] ובפוסקים מבואר שצריך לחוש לשיטות שאר הראשונים.יעקב שלם אמר:לא צריך לחכות
שהרי כל הטעם (לדיעה אחת)
לחכות שש שעות בגלל אותם שיריים
שהרי אין טעם בלוע