אשמח לשמוע טעם ומקור ברור למה שאין נופלין על פניהן בימים אלו עד ראש חודש חשוון.
עד כמה שידי מגעת לא מצאתי טעם ברור.
בחודש ניסן אין נופלים על פניהם כל החודש משום שיצא רובו בקדושה, כיון שאף בתחילת החודש אין אומרים משום קרבנות הנשיאים, וכן בחג הפסח לא אומרים על כן אין אומרים בכל החודש. טעם זה כמובן לא שייך בחודש תשרי. וא"כ מה הטעם?
עד כמה שידי מגעת לא מצאתי טעם ברור.
בחודש ניסן אין נופלים על פניהם כל החודש משום שיצא רובו בקדושה, כיון שאף בתחילת החודש אין אומרים משום קרבנות הנשיאים, וכן בחג הפסח לא אומרים על כן אין אומרים בכל החודש. טעם זה כמובן לא שייך בחודש תשרי. וא"כ מה הטעם?