בגמרא מבואר שלמ"ד קרקע נגזלת הסוכה פסולה.
ואם כן יש לחקור באדם שגזל קרקע הסמוכה לביתו, ובנה סוכה בביתו באויר של הקרקע הגזולה, באופן שכל הסוכה שלו הסכך הדפנות וקרקעית הסוכה, אבל אויר הסוכה גזול הוא, שחלל הסוכה נמצא בקרקע גזולה, ומסתבר שאף בזה תהא הסוכה פסולה. ולכאורה הוא דווקא באופן שכבר גזל מקודם לכן את הקרקע, אבל אם לא גזל את הקרקע ורק בנה את הסוכה באויר של רשות חבירו אין זה גזילה ודו"ק.
אבל לדידן דקרקע אינה נגזלת אין בזה נפק"מ, שהרי אף בקרקע גזולה הסוכה כשירה וק"ו באופן הנ"ל.
ואם כן יש לחקור באדם שגזל קרקע הסמוכה לביתו, ובנה סוכה בביתו באויר של הקרקע הגזולה, באופן שכל הסוכה שלו הסכך הדפנות וקרקעית הסוכה, אבל אויר הסוכה גזול הוא, שחלל הסוכה נמצא בקרקע גזולה, ומסתבר שאף בזה תהא הסוכה פסולה. ולכאורה הוא דווקא באופן שכבר גזל מקודם לכן את הקרקע, אבל אם לא גזל את הקרקע ורק בנה את הסוכה באויר של רשות חבירו אין זה גזילה ודו"ק.
אבל לדידן דקרקע אינה נגזלת אין בזה נפק"מ, שהרי אף בקרקע גזולה הסוכה כשירה וק"ו באופן הנ"ל.