מבואר בפוסקים סי' תרל"ט ס"ח שמעיקר הדין יש לברך לישב בסוכה גם שלא בשעת אכילה, ואע"פ שאין חיוב לשבת בסוכה שלא בשעת אכילה מ"מ כיושב מקיים מצוה ומברך ע"ז.
ואיני יודע האם חייב לברך או שיכול לברך ואינו חייב.
[נשים שמקיימות מ"ע שהז"ג גם לר"ת שיכולות לברך בפשטות אינם חייבות לברך, מאידך מי שהניח תפילין פעם שנית באותו היום בפשטות חייב לברך אע"פ שאינו חייב להניחם שנית]
ואיני יודע האם חייב לברך או שיכול לברך ואינו חייב.
[נשים שמקיימות מ"ע שהז"ג גם לר"ת שיכולות לברך בפשטות אינם חייבות לברך, מאידך מי שהניח תפילין פעם שנית באותו היום בפשטות חייב לברך אע"פ שאינו חייב להניחם שנית]