לכאורה מי שאמר על הניסים בג' טבת לא יחזור, שהרי אינו שקר- והראיה שבשנים שכסלו חסר הוי ג' טבת חנוכה ואומר בו על הניסים, וע''כ ד'בזמן הזה' כולל נמי ג' טבת.
ואולם אם אמר עד 'וקבעו שמונת ימי חנוכה אלו' זה ודאי הוי שקר דהרי אינו חנוכה.
(כוונתי לדעות האחרונים ז''ל המובאים במ''ב סי' ק''ח ס''ק ל''ח דבהזכיר שקר בתפילתו הוי הפסק וחוזר אפילו בדיעבד)
ואולם אם אמר עד 'וקבעו שמונת ימי חנוכה אלו' זה ודאי הוי שקר דהרי אינו חנוכה.
(כוונתי לדעות האחרונים ז''ל המובאים במ''ב סי' ק''ח ס''ק ל''ח דבהזכיר שקר בתפילתו הוי הפסק וחוזר אפילו בדיעבד)