ידועה השאלה שלכאורה מה ביטול יש כאן, אחר וקריאת המגילה אף היא תלמוד תורה.
ומתבדרא שמעתתא משמיה דהחזו"א, שאמר שכיון שקריאת המגילה מקיים בה דין מצות קריאת מגילה, לא שייך לצאת אז גם ידי מצות ת"ת.
ונשאלתי לבאר דברי החזו"א, למה לא שייך אז לצאת ידי ת"ת, וגם מה יעשה עם ההיא דנדרים פ"ק דאי בעי פטר נפשיה בק"ש שחרית וערבית, דמשמע שאף שיוצא ידי מצות ק"ש מ"מ מקיים ג"כ מצות ת"ת. גם נשאלתי אם לפי דעתו אפשר לקרוא בפורים את המגילה עוד קודם ברכת התורה, אחר ולא מקיימים בזה מצות ת"ת.
והנה יש לי הרהורי דברים בכל הנ"ל, אבל איני יודע היכן דברי החזו"א לראותן בפנים, ואשמח לדעת אמיתתן של דברים.
ומתבדרא שמעתתא משמיה דהחזו"א, שאמר שכיון שקריאת המגילה מקיים בה דין מצות קריאת מגילה, לא שייך לצאת אז גם ידי מצות ת"ת.
ונשאלתי לבאר דברי החזו"א, למה לא שייך אז לצאת ידי ת"ת, וגם מה יעשה עם ההיא דנדרים פ"ק דאי בעי פטר נפשיה בק"ש שחרית וערבית, דמשמע שאף שיוצא ידי מצות ק"ש מ"מ מקיים ג"כ מצות ת"ת. גם נשאלתי אם לפי דעתו אפשר לקרוא בפורים את המגילה עוד קודם ברכת התורה, אחר ולא מקיימים בזה מצות ת"ת.
והנה יש לי הרהורי דברים בכל הנ"ל, אבל איני יודע היכן דברי החזו"א לראותן בפנים, ואשמח לדעת אמיתתן של דברים.