דין ברוב עם בקריאת המגילה או קריאה בזמנה מה עדיף ??

בן ישיבה

משתמש ותיק
בקריאת המגילה מבואר בפוסקים להקפיד על רוב עם משום פרסומי ניסא,
והמציאות היא שבפורים דפרזים שהוא מוצאי תענית רוב כלל ישראל מתפללים מוקדם, והמנינים של זמן רבינו תם הם מנינים מצומצים,
והשאלה שלי לאחד שמקפיד על זמן רבינו תם, מה עדיף על מה
 

בן ישיבה

משתמש ותיק
פותח הנושא
נדיב לב אמר:
קריאת המגילה לפי חלק מהפוסקים החל מפלג המנחה

אכן יש פוסקים שהקילו בכך, אך להלכה למעשה הכריע הח"א והמ"ב שזמן הקריאה הוא לאחר צאה"כ, ורק בחולים הקילו,
 
חלק עליון תַחתִית