יש לעיין האם זה נקרא הנאה ממעשה שבת ולכאורה חשבתי שפשוט שהוא הנאה ממעשה שבת ואין לישון באותו חדר שהרי הגוי הכשיר את החדר לישון בו.
אלא שראיתי בספר ארחות שבת חלק ב' עמוד תכ''ה אות ז' שכותב שמותר
ובהערות כתב. כן נראה מסברא דלא מיקרי נהנה.
לא ראיתי את הסוגיות בענין הזה כעת.
האם יכול אי מי לבאר את הדברים.
אלא שראיתי בספר ארחות שבת חלק ב' עמוד תכ''ה אות ז' שכותב שמותר
ובהערות כתב. כן נראה מסברא דלא מיקרי נהנה.
לא ראיתי את הסוגיות בענין הזה כעת.
האם יכול אי מי לבאר את הדברים.