מלמד להועיל
משתמש ותיק
ביו"ד סוף סי' רסו כתב הרמ"א שמצא בשם ספר התרומה שמותר לאחד למול בשבת והשני פורע, ואי"צ שהמל הוא יפרע,
ולא מובן הרי הבדק הבית כבר הביא בסוף סי' זה את דברי התרומה, ולמה ייחס הרמ"א מציאת ס' התרומה לעצמו,
האם ייתכן לומר שהרמ"א לא ראה את ספר בדק הבית של הבית יוסף?
ולא מובן הרי הבדק הבית כבר הביא בסוף סי' זה את דברי התרומה, ולמה ייחס הרמ"א מציאת ס' התרומה לעצמו,
האם ייתכן לומר שהרמ"א לא ראה את ספר בדק הבית של הבית יוסף?