כידוע חברות הנסיעה מחייבות את הנוסעים לתקף את הרב קו גם כשיש עליו חוזה של חופשי חודשי. שמעתי בעבר שהסיבה לכך היא מפני שחברות הנסיעה מקבלות מהמדינה תשלום חלקי על כל נסיעה גם בחופשי חודשי, וכאשר אתה לא מתקף החברה מפסידה חלק מהסכום שהיא היתה אמורה לקבל על הנסיעה.
פעמים רבות עולים מהדלת האחורית, והמכשיר שמוצב שם מצפצף ומראה על יתרה נמוכה (לא עובד). השאלה היא עד כמה מחוייבים לטרוח ללכת קדימה (כשהאוטובוס מלא עד אפס מקום וכו' וכו') בשביל לתקף. למבקר זה לא בעיה להסביר את זה, הוא יווכח בעצמו שהמכשיר לא פועל. רק אם החברה מפסידה כסף זה כבר סיפור של גזל.
האם מישהו יודע האם זה נכון?
פעמים רבות עולים מהדלת האחורית, והמכשיר שמוצב שם מצפצף ומראה על יתרה נמוכה (לא עובד). השאלה היא עד כמה מחוייבים לטרוח ללכת קדימה (כשהאוטובוס מלא עד אפס מקום וכו' וכו') בשביל לתקף. למבקר זה לא בעיה להסביר את זה, הוא יווכח בעצמו שהמכשיר לא פועל. רק אם החברה מפסידה כסף זה כבר סיפור של גזל.
האם מישהו יודע האם זה נכון?