במדרש מבו' שחשש שמא יאמרו שעזב את אביו.
הנני חושב להציע עוד ביאור, כי הנה מבו' במד"ר ריש ויקרא שמשה רבינו ע"ה לא נכנס למשכן קודם שנקרא במפורש על ידי הקב"ה, וע"ז אמרו שם שכל ת"ח שאין בו דיעה נבילה יפה הימנו.
יתכן,
ארץ ישראל שזה מקום השארת השכינה, והיא הארץ אשר "לפני ה'",
אזי לבא לשם בלא קריאה מהקב"ה זה ממש בחינה של ת"ח שאין בו דיעה.
אשמח בחוו"ד של חכמי ורבני בית מדרשא הדין.
הנני חושב להציע עוד ביאור, כי הנה מבו' במד"ר ריש ויקרא שמשה רבינו ע"ה לא נכנס למשכן קודם שנקרא במפורש על ידי הקב"ה, וע"ז אמרו שם שכל ת"ח שאין בו דיעה נבילה יפה הימנו.
יתכן,
ארץ ישראל שזה מקום השארת השכינה, והיא הארץ אשר "לפני ה'",
אזי לבא לשם בלא קריאה מהקב"ה זה ממש בחינה של ת"ח שאין בו דיעה.
אשמח בחוו"ד של חכמי ורבני בית מדרשא הדין.