בעצם היום הזה נמול אברהם (י"ז, כ"ו)
וברש"י: בעצם היום - בו ביום שנצטוה ביום ולא בלילה לא נתיירא לא מן הגוים ולא מן הליצנים ושלא יהיו אויביו ובני דורו אומרים אילו ראינוהו לא הנחנוהו למול ולקיים מצותו של מקום, עכ"ל.
מבואר ברש"י שללץ יש התנגדות מיוחדת לברית מילה ולכך עשה אברהם הברית בפרסום כנגד הליצים.
ברצוני לידע חוו"ד חכמי ורבני בית מדרשא הדין מה יש בברית מילה שיש לליצים ענין מיוחד כנגדו.
וברש"י: בעצם היום - בו ביום שנצטוה ביום ולא בלילה לא נתיירא לא מן הגוים ולא מן הליצנים ושלא יהיו אויביו ובני דורו אומרים אילו ראינוהו לא הנחנוהו למול ולקיים מצותו של מקום, עכ"ל.
מבואר ברש"י שללץ יש התנגדות מיוחדת לברית מילה ולכך עשה אברהם הברית בפרסום כנגד הליצים.
ברצוני לידע חוו"ד חכמי ורבני בית מדרשא הדין מה יש בברית מילה שיש לליצים ענין מיוחד כנגדו.