יצחק אמר:לפי מה שידוע לי קרני פרה זהו לא טעם בפנ"ע אלא כמו שתי תלישות גדולה וקטנה שצריך לנגן את שתיהן, ולכן קרני פרה הוא בעצם טעם מחבר!
לפי מה שידוע לי זה לא נכון אלא הוא טעם מפסיק בדרגת "שליש" כמו פזר וכמו תלישא גדולה. יש על זה בנספח על הערך טעמי המקרא באנציקלופדיה תלמודית. הניגון שלו באמת לא ברור לי מסברא הוא כמו תלישא קטנה ואחר כך גדולה לפי הצורה אבל שמעתי שיש הרבה שעושים כמו פזר ואח"כ תלישא גדולה. הטעם ירח בן יומו הוא וודאי מחבר. וגם עליו לא ברורה לי הגירסא יש אומרים שהוא כמו מונח ויש שעושים כמו מונח כפול.יצחק אמר:לפי מה שידוע לי קרני פרה זהו לא טעם בפנ"ע אלא כמו שתי תלישות גדולה וקטנה שצריך לנגן את שתיהן, ולכן קרני פרה הוא בעצם טעם מחבר!
רק זה לא...אברהם העברי אמר:ויש בע"ק שכלל אינם מטעימים אלא כתביר רגיל של נביא (ויש שחידשו להאריך התביר....)
יש ניגונים של מסורת. אף על פי שאפשר לערער על המסורת.שאר לעמו אמר:בלאו הכי זה המסורת נעלמה. מה הענין?
ימציא כבודו מה שיעלה בכשרונו, זה לא פחות טוב.
הערשל אמר:אשמח אם יוכלו להעלות כאן הקלטה של ניגון הטעמים הנ"ל.
לכבוד פרשת השבוע, האם אתה יוכל להעלות גם לאלו שחסומים בנטפרי, כי הוא כותב לי חסום לפי הגדרות הקהילה
לכבוד פרשת השבוע, האם אתה יוכל להעלות גם לאלו שחסומים בנטפרי, כי הוא כותב לי חסום לפי הגדרות הקהילה