בשולחן ערוך או"ח קכג, א כתב: כורע ופוסע ג' פסיעות לאחריו בכריעה אחת ואחר שפסע ג' פסיעות בעודו כורע קודם שיזקוף כשיאמר עושה שלום במרומיו והופך פניו לצד שמאלו וכשיאמר הוא יעשה שלום עלינו הופך פניו לצד ימינו ואחר כך ישתחוה לפניו כעבד הנפטר מרבו.
מבואר בבירור מדבריו דכורע קודם הפסיעות ובשעת הפסיעות, ומקור הדברים מיומא נג, ב.
ותמוה הדבר שהרבה מדקדקים לא נוהגים בזה, וכמו שראיתי בעיני, ויש מי שיודע פשר דבר מחו"ר הפורום.
וכבר עורר בדבר הגאון רבי שריה דבלצקי זצ"ל וכמו שהובא בספר דרך ישרה פרק יד, אות א. [ושם בהערה הביא מדברי שבה"ל תפילה אות יח שפירש באופ"א דברי הגמ' שם, אכן כל הפוסקים לא פסקו כן, וכנ"ל].
מבואר בבירור מדבריו דכורע קודם הפסיעות ובשעת הפסיעות, ומקור הדברים מיומא נג, ב.
ותמוה הדבר שהרבה מדקדקים לא נוהגים בזה, וכמו שראיתי בעיני, ויש מי שיודע פשר דבר מחו"ר הפורום.
וכבר עורר בדבר הגאון רבי שריה דבלצקי זצ"ל וכמו שהובא בספר דרך ישרה פרק יד, אות א. [ושם בהערה הביא מדברי שבה"ל תפילה אות יח שפירש באופ"א דברי הגמ' שם, אכן כל הפוסקים לא פסקו כן, וכנ"ל].