המקדש בביאה, מה דין החיבוק ונישוק לפני הקנין?
הרי על עם הארץ נאמר שהוא דורס ובועל.
לסוברים שהעדים הם על הייחוד, הרי כבר מרגע נעילת הדלת, יש לאשה דין א"א לכאורה.
וכן טען לי אברך חשוב שהרי הקניין הוא בגמר ביאה, וא"כ פשוט שמותר.
אך שלחתי שאלה זו פעם לשני ת"ח חשובים ולא פסקו כן לשלוחי.
מה דעת הת"ח דנן?
הרי על עם הארץ נאמר שהוא דורס ובועל.
לסוברים שהעדים הם על הייחוד, הרי כבר מרגע נעילת הדלת, יש לאשה דין א"א לכאורה.
וכן טען לי אברך חשוב שהרי הקניין הוא בגמר ביאה, וא"כ פשוט שמותר.
אך שלחתי שאלה זו פעם לשני ת"ח חשובים ולא פסקו כן לשלוחי.
מה דעת הת"ח דנן?