מצאתי דבר מעניין במשנ"ב סוף סי' רנ"ז:
י"א דצריך ליזהר שלא יטמין הקדרה בתנור בתוך הגחלים מכל צד דקרוי הטמנה בדבר המוסיף הבל מחמת הגחלים גופא [מו] ויש מקילין גם בזה דהא טוח בטיט ולא אתי לחיתויי וכן משמע באור זרוע [מז] וטוב להחמיר לכתחלה
ובשעה"צ כתב על המחמירין: רש"ל ט"ז תוספות שבת ומאמר מרדכי.
ועל המקילין כתב: אליה רבה וחידושי רבי עקיבא איגר והגר"ז, וכן איתא באור זרוע בהדיא. והקרוב אלי, שאילו ראו המחמירין את דברי האור זרוע לא היו מחמירים.
ועל הכרעתו שטוב להחמיר לכתחילה כתב: כי גם הפרי מגדים באשל אברהם נשאר בספק בזה.
ונראה כאן שהמשנ"ב שם למשקל גדול את דברי הפמ"ג שגם אחר שכתב שקרוב לו שהמחמירין לא היו מחמירין אילו ראו את דברי האור זרוע מ"מ לא רצה להקל למעשה כי הפמ"ג גם נשאר בספק בזה.
מעניין אם מצאנו עוד דברים כאלה במשנ"ב ובשאר פוסקים
ושוב שמעתי ממישהו שיתכן שהסבר הדבר הוא שהפמ"ג כן ראה את האור זרוע ועדיין נשאר בספק, אך הדבר צריך בירור מתי האו"ז נדפס והאם הפמ"ג ראה אותו, כי בפמ"ג עצמו שם לא מוזכר רמז לאור זרוע.
י"א דצריך ליזהר שלא יטמין הקדרה בתנור בתוך הגחלים מכל צד דקרוי הטמנה בדבר המוסיף הבל מחמת הגחלים גופא [מו] ויש מקילין גם בזה דהא טוח בטיט ולא אתי לחיתויי וכן משמע באור זרוע [מז] וטוב להחמיר לכתחלה
ובשעה"צ כתב על המחמירין: רש"ל ט"ז תוספות שבת ומאמר מרדכי.
ועל המקילין כתב: אליה רבה וחידושי רבי עקיבא איגר והגר"ז, וכן איתא באור זרוע בהדיא. והקרוב אלי, שאילו ראו המחמירין את דברי האור זרוע לא היו מחמירים.
ועל הכרעתו שטוב להחמיר לכתחילה כתב: כי גם הפרי מגדים באשל אברהם נשאר בספק בזה.
ונראה כאן שהמשנ"ב שם למשקל גדול את דברי הפמ"ג שגם אחר שכתב שקרוב לו שהמחמירין לא היו מחמירין אילו ראו את דברי האור זרוע מ"מ לא רצה להקל למעשה כי הפמ"ג גם נשאר בספק בזה.
מעניין אם מצאנו עוד דברים כאלה במשנ"ב ובשאר פוסקים
ושוב שמעתי ממישהו שיתכן שהסבר הדבר הוא שהפמ"ג כן ראה את האור זרוע ועדיין נשאר בספק, אך הדבר צריך בירור מתי האו"ז נדפס והאם הפמ"ג ראה אותו, כי בפמ"ג עצמו שם לא מוזכר רמז לאור זרוע.