מצוי שמשתמשים בציטוט זה כדי להיתמם ולשחק ראש קטן בהרבה נושאים.
האמנם?
הרי התורה מתכוונת במילים אלו לתמימות = שלמות
שענינה דבקות בבורא והישענות עליו מתוך רציונל אמיתי בדוק שהוא הכתובת היחידה והחזקה להסתמך עליה ולפנות אליה.
ומנין למדו לבטל את העירנות וחוש הביקורת שמציל משגיאות.
(בלי לה"ר שלא כדין כמובן)?
אדרבה! אשרי אדם מפחד תמיד, ההוא בדברי תורה כתיב.
אנא, תקנו אותי אם טעיתי.
האמנם?
הרי התורה מתכוונת במילים אלו לתמימות = שלמות
שענינה דבקות בבורא והישענות עליו מתוך רציונל אמיתי בדוק שהוא הכתובת היחידה והחזקה להסתמך עליה ולפנות אליה.
ומנין למדו לבטל את העירנות וחוש הביקורת שמציל משגיאות.
(בלי לה"ר שלא כדין כמובן)?
אדרבה! אשרי אדם מפחד תמיד, ההוא בדברי תורה כתיב.
אנא, תקנו אותי אם טעיתי.