ראיתי לאחרונה באוסף גליונות שכתבו על רבי שלמה בלוך תלמיד הח"ח שהלך עם תפילין גם אחרי השקיעה/צאה"כ וכמדומה שאף התפלל עמם מעריב בסתר.
אבל כשנכנסו אנשים וראו אותו לובש אחרי השקיעה/צאה"כ הוא הוריד מיד ובודאי שלא התפלל עמם ערבית בגלוי.
ונפשי בשאלתי לברר את המנהג של שאר גדולי ישראל לגבי ללבוש
תפילין - כל היום/מקצתו/במנחה/בערבית/בלימוד/בהכנות לשבת/בשוק
בעבודה/באכילה/בטיול/בסתר/בגלוי וכו'.
וגם אם יש מי שהתנגד >עקרונית< להנהגה זו ומאיזה טעם.
נ. ב. גם אני יודע שזה הופסק, ושגדולים וצדיקים וקדושים וכו' לא לבשו.
ונא לא לחזור שוב על הויכוחים בזה.
רק אבקש ברשותכם -
מידע של ממש על התנגדות של ממש מגדולי ישראל של ממש.
בתקוה שהאשכול ישאר גוף נקי...
אבל כשנכנסו אנשים וראו אותו לובש אחרי השקיעה/צאה"כ הוא הוריד מיד ובודאי שלא התפלל עמם ערבית בגלוי.
ונפשי בשאלתי לברר את המנהג של שאר גדולי ישראל לגבי ללבוש
תפילין - כל היום/מקצתו/במנחה/בערבית/בלימוד/בהכנות לשבת/בשוק
בעבודה/באכילה/בטיול/בסתר/בגלוי וכו'.
וגם אם יש מי שהתנגד >עקרונית< להנהגה זו ומאיזה טעם.
נ. ב. גם אני יודע שזה הופסק, ושגדולים וצדיקים וקדושים וכו' לא לבשו.
ונא לא לחזור שוב על הויכוחים בזה.
רק אבקש ברשותכם -
מידע של ממש על התנגדות של ממש מגדולי ישראל של ממש.
בתקוה שהאשכול ישאר גוף נקי...