כידוע לכול צורב שיש ראיות/פרטים/סוגיות שנמצאים במקום אחד שאיננו מרכזי לסוגיה זו והלומד סוגיה זו במקום אחר מפספס מקום זה
באשכול זה יעלה כול אחד סוגיות כאלו וכן ראיות
הרמב"ם בהלכות קושר [שבת פרק י] פוסק שחבל שאינו משמש למשהו מאוד מסוים הוא מוקצה
והנה הלומד את סוגיית קושר עוסק בעיקר בהבנה מדוע הרמב"ם מסביר את הסוגיה בהקשר למוקצה ולא לשמא יבטל את הקשר בדלי כרש"י ואינו שם ליבו לדעת הרמב"ם שחבל שאינו משמש למשהו מסוים הוא מוקצה ולכאורה כן יהיה הדין בכל כלי בכהאי גוונא .
באשכול זה יעלה כול אחד סוגיות כאלו וכן ראיות
הרמב"ם בהלכות קושר [שבת פרק י] פוסק שחבל שאינו משמש למשהו מאוד מסוים הוא מוקצה
והנה הלומד את סוגיית קושר עוסק בעיקר בהבנה מדוע הרמב"ם מסביר את הסוגיה בהקשר למוקצה ולא לשמא יבטל את הקשר בדלי כרש"י ואינו שם ליבו לדעת הרמב"ם שחבל שאינו משמש למשהו מסוים הוא מוקצה ולכאורה כן יהיה הדין בכל כלי בכהאי גוונא .