הגמ' בעירובין יג: כותבת ששנתיים וחצי נחלקו ב"ש וב"ה הללו אומרים נוח לו לאדם שלא נברא יותר משנברא והללו אומרים נוח לו לאדם שנברא יותר משלא נברא נמנו וגמרו נוח לו לאדם שלא נברא יותר משמנברא עכשיו שנברא יפשפש במעשיו ואמרי לה ימשמש במעשיו.
אך מי אמר מה?
המלאכת שלמה בתרומות ה-ד כותב שלא מצינו שהודו ב"ש לב"ה אלא כאן (לענין תרומות) וא"כ חייבים לומר שבעירובין ב"ה הם אלה שהודו לדברי ב"ש.
אך מי אמר מה?
המלאכת שלמה בתרומות ה-ד כותב שלא מצינו שהודו ב"ש לב"ה אלא כאן (לענין תרומות) וא"כ חייבים לומר שבעירובין ב"ה הם אלה שהודו לדברי ב"ש.