בזמן שהיו מקדשין ע"פ הראיה, וחל בגלויות ספק יו"ט ראשון של סוכות - בשבת .
מה הדין בשתי דפנות ושלישית טפח לענין שבת ?
מי אמרינן כיון דס"ס מספק חייב לשבת בסוכה, ויוצאים ידי חובה בסוכה זו - הוי דופן בתורת ודאי לענין שבת, והוי רה"י ודאי .
או"ד רק תורת ספק דופן עליה, ויש בה חומרי רה"ר וחומרי רה"י ?
מה הדין בשתי דפנות ושלישית טפח לענין שבת ?
מי אמרינן כיון דס"ס מספק חייב לשבת בסוכה, ויוצאים ידי חובה בסוכה זו - הוי דופן בתורת ודאי לענין שבת, והוי רה"י ודאי .
או"ד רק תורת ספק דופן עליה, ויש בה חומרי רה"ר וחומרי רה"י ?