אכן כך הוא, אך מר עיין בסדור הלא־נכון... (כי עיקרו הוא דברי החסידות שבו, ולא דייקו כ"כ בנסח ה'פנים'). הרלוונטי לנדו"ד (קביעת עניני נסחאות והדומה) הוא סי' תו"א(או - לחובבי ההסטורי' - הסדור "כנראה דפוס שקלאוו").
אכן כך הוא, אך מר עיין בסדור הלא־נכון... (כי עיקרו הוא דברי החסידות שבו, ולא דייקו כ"כ בנסח ה'פנים'). הרלוונטי לנדו"ד (קביעת עניני נסחאות והדומה) הוא סי' תו"א(או - לחובבי ההסטורי' - הסדור "כנראה דפוס שקלאוו").
אחרי הסדור 'כנראה דפוס שקלאוו' (שאף הוא מלא בחרולי־שגיאות) נדפס שוב ב"פ בקאפוסט (לדאבוננו, כיום אינם מצויים עוד בידינו), שהם 'משנה אחרונה' - וסי' תו"א על־פיהם נסדר, ומשו"ה אזלינן כוותי'.