אדם נמצא בתפילה במקום בו הכוונה מעכבת, ולצורך הדוגמה בפסוק ראשון של ק"ש.
הוא "מגלה" לפתע שהוא כבר נמצא במילה "אחד" ולא כיוון עד כה.
האם יועיל כעת להעביר במחשבתו כוונת כל הפסוק, או שמא עליו להתחיל מהתחלה?
אדם נמצא בתפילה במקום בו הכוונה מעכבת, ולצורך הדוגמה בפסוק ראשון של ק"ש.
הוא "מגלה" לפתע שהוא כבר נמצא במילה "אחד" ולא כיוון עד כה.
האם יועיל כעת להעביר במחשבתו כוונת כל הפסוק, או שמא עליו להתחיל מהתחלה?