רבינא איעסק ליה לבריה בי רב חביבא ובריך משעת אירוסין אמר קים לי בגוייהו דלא הדרי בהו לא אסתייע מילתא והדרי בהו
והדרי בהו - לא נתנו לו האשה:
---
לא ברור לי מה שכתוב בגמרא וברש"י. אם לשון אירוסין כאן היא כמו שמצוי בלשון התורה וחכמים, היינו קידושין, אז מה פירוש הדרי בהו, ולא נתנו לו האישה, דמשמע שיכלו לחזור בהם בכדי. הרי היא צריכה גט מן האירוסין, והל"ל שתבעוהו, או שפייסוהו, לגרשה.
והדרי בהו - לא נתנו לו האשה:
---
לא ברור לי מה שכתוב בגמרא וברש"י. אם לשון אירוסין כאן היא כמו שמצוי בלשון התורה וחכמים, היינו קידושין, אז מה פירוש הדרי בהו, ולא נתנו לו האישה, דמשמע שיכלו לחזור בהם בכדי. הרי היא צריכה גט מן האירוסין, והל"ל שתבעוהו, או שפייסוהו, לגרשה.