האם יש הוכחה (לחיוב או לשלילה) שיציאתה מחזקתה לענין דהוי' ספק (ואסורה לבעלה מספק) הוי אף קודם העדאת ע"א
ונפ"מ בכה"ג שבעלה (למרות הקינוי) מאמין לה שלא נבעלה (וממילא אין שאחד"א) וא"כ איכא למימר שרק מחמת העדות נאסרת עליו (כשם שהיא עצמה אסורה בתרומה אחר העדות אפי' בחדרי חדרים ואע"ג דיודעת שלא נבעלה).
ונפ"מ בכה"ג שבעלה (למרות הקינוי) מאמין לה שלא נבעלה (וממילא אין שאחד"א) וא"כ איכא למימר שרק מחמת העדות נאסרת עליו (כשם שהיא עצמה אסורה בתרומה אחר העדות אפי' בחדרי חדרים ואע"ג דיודעת שלא נבעלה).