ראיתי ביתד נאמן מתקפה חריפה על הרעיון החדש של "ליקוט עצמות".
מישהו יודע מה כל כך רע בזה? ואם זה רע אז למה חז"ל כן עשו זאת?
ואולי זה דוקא טוב לאדם להקבר יחד עם כל משפחתו.
(אם כל ההתנגדות היא רק בגלל השינוי מהמסורת - אז עוד זמן מה זה כבר יהיה המסורת שלנו, במידה ואכן יצליחו להרגיל אנשים לעשות זאת.
ואם מצד מה שכתבו שם שזה יגרום שגם בחו"ל יעקרו קברים עבור כך משיקולי נדל"ן וכבישים - אדרבה זו תהיה הזדמנות פז להעלות עצמותיהם לארץ, וכבקשת יעקב אבינו בפרשתנו להקבר בארץ "ושכבתי עם אבותי".
ואולי צריך דוקא להציע לגויים בחו"ל את הרעיון להחריב את כל בתי הקברות ולאסוף את כל העצמות בפיקוח רבי דוד שמידל, וכך הם יזכו לקום לתחיה בלי גלגול מחילות)
מישהו יודע מה כל כך רע בזה? ואם זה רע אז למה חז"ל כן עשו זאת?
ואולי זה דוקא טוב לאדם להקבר יחד עם כל משפחתו.
(אם כל ההתנגדות היא רק בגלל השינוי מהמסורת - אז עוד זמן מה זה כבר יהיה המסורת שלנו, במידה ואכן יצליחו להרגיל אנשים לעשות זאת.
ואם מצד מה שכתבו שם שזה יגרום שגם בחו"ל יעקרו קברים עבור כך משיקולי נדל"ן וכבישים - אדרבה זו תהיה הזדמנות פז להעלות עצמותיהם לארץ, וכבקשת יעקב אבינו בפרשתנו להקבר בארץ "ושכבתי עם אבותי".
ואולי צריך דוקא להציע לגויים בחו"ל את הרעיון להחריב את כל בתי הקברות ולאסוף את כל העצמות בפיקוח רבי דוד שמידל, וכך הם יזכו לקום לתחיה בלי גלגול מחילות)