הוכרז בהלווית מרן הגרמ"ד זיע"א, נשים לא ילוו כלל

סטָטוּס
סגור לתגובות נוספות.

יושב אוהלים

משתמש ותיק
דרומאי אמר:
יושב אוהלים אמר:
דרומאי אמר:
אחרי לוית הרב וואזנר השתרשה המחשבה שהלויה ללא משטרה היא סכנה, ואתמול בלוית ר' דוד סולובייצ'יק הוכח לא כך.
בדוקא הוכח להדיא שאם אין שוטרים יש סכנה כמו שראיתי (והרגשתי על בשרי) בברור בהלויה אתמול.
כבר עניתי לך על זה, ומה לך מתעקש.


התשובה שענית יש בו שני חסרונות:
א. זה מכחיש את המציאות שהיה שם, ולא ראינו אינו ראיה.
ב. זה בא רק מתוך אינטרס להתעקש על עקרונך שמשטרה זה בזיון, ואינני יודע אם זה משום קנאות נגד הציונים או סתם בגלל חיסרון רצון לקבל מרות של מישהו אחר שרוצה משום סיבה טובה מאוד להגיד לאנשים מה ואיך יתנהגו.
 
 

דרומאי

משתמש ותיק
יושב אוהלים אמר:
דרומאי אמר:
יושב אוהלים אמר:
בדוקא הוכח להדיא שאם אין שוטרים יש סכנה כמו שראיתי (והרגשתי על בשרי) בברור בהלויה אתמול.
כבר עניתי לך על זה, ומה לך מתעקש.
התשובה שענית יש בו שני חסרונות:
א. זה מכחיש את המציאות שהיה שם, ולא ראינו אינו ראיה.
ב. זה בא רק מתוך אינטרס להתעקש על עקרונך שמשטרה זה בזיון, ואינני יודע אם זה משום קנאות נגד הציונים או סתם בגלל חיסרון רצון לקבל מרות של מישהו אחר שרוצה משום סיבה טובה מאוד להגיד לאנשים מה ואיך יתנהגו.
א. אתה לא מתייחס למה שעניתי לך.
ב. וחיפוש מניעים נסתרים בעת ויכוח הוא דבר מכוער.
 
 

יושב אוהלים

משתמש ותיק
דרומאי אמר:
יושב אוהלים אמר:
דרומאי אמר:
כבר עניתי לך על זה, ומה לך מתעקש.
התשובה שענית יש בו שני חסרונות:
א. זה מכחיש את המציאות שהיה שם, ולא ראינו אינו ראיה.
ב. זה בא רק מתוך אינטרס להתעקש על עקרונך שמשטרה זה בזיון, ואינני יודע אם זה משום קנאות נגד הציונים או סתם בגלל חיסרון רצון לקבל מרות של מישהו אחר שרוצה משום סיבה טובה מאוד להגיד לאנשים מה ואיך יתנהגו.
א. אתה לא מתייחס למה שעניתי לך.
ב. וחיפוש מניעים נסתרים בעת ויכוח הוא דבר מכוער.
א.. עניתי לך בברור שאלו היו שוטרים למנוע את הדחיפות הנוראות על ידי המחסומים, כמו שעשו בהלויית הגרנ"ק זה לא היה קורה.
ב. ויכוח עקשני בגלל מניעים נסתרים זה דבר מצוי מאוד בויכוחים, ולציין את הדבר הוא הדרך הכי טובה להראות שלא הצליח המתווכח לעבוד על אף אחד, ויודעים שאין בדבריו אלא אינטרס מסויים, וזה דבר נחוץ ואין בזה שום כיעור כלל.
והיחיד שרואה את זה ככיעור הוא זה שנתגלה שהוא מתווכח אך ורק משום אינטרס ואג'נדה מסויים.
 

א אידיש קינד

משתמש ותיק
פותח הנושא
יושב אוהלים אמר:
דרומאי אמר:
יושב אוהלים אמר:
בדוקא הוכח להדיא שאם אין שוטרים יש סכנה כמו שראיתי (והרגשתי על בשרי) בברור בהלויה אתמול.
כבר עניתי לך על זה, ומה לך מתעקש.


התשובה שענית יש בו שני חסרונות:
א. זה מכחיש את המציאות שהיה שם, ולא ראינו אינו ראיה.
ב. זה בא רק מתוך אינטרס להתעקש על עקרונך שמשטרה זה בזיון, ואינני יודע אם זה משום קנאות נגד הציונים או סתם בגלל חיסרון רצון לקבל מרות של מישהו אחר שרוצה משום סיבה טובה מאוד להגיד לאנשים מה ואיך יתנהגו.


א. החלטות מקצועיות אכן צריך לקבל, ולא משנה מי הוא המחליט אותם, ואם יש מקצוענים בנושא במשטרה אכרן צריך לשבת איתם ולקבל החלטות בהתאם...
אולם זה אינו אומר שצריך שהמשטרה תבוא בשטח ותפקח וכו' וכו'
ב. אינטרס של כל מי שמוח בקדקדו ונשמה באפו ולב בקרבו שלא להביא את המשטרה בקירבינו הן בגלל הצורה שהם מתנהגים לציבור החרדי ואיכמ"ל... הן בגלל החילוניות הנוראה, לא לשכוח בקשת הצדיקים שמי שלא טבל שלא יגע במיטתם, כ"ש וכ"ש כופרים ורשעים וכו' אילו שלא טעמו טעם מצוה שלא יגעו ולא יסתובבו סביב מיטתם שהוא בזיון המת נוראה,
וגם קנאות נגד הציונות זה לא ענין מופקע... לא לשכוח מאמר גאון ישראל הגר"ח מבריסק זיע"א שמטרתם הוא להעביר את ישראל על דתם, והאמצעי הוא ע"י הקמת מדינה....
 

 
 

יושב אוהלים

משתמש ותיק
א אידיש קינד אמר:
א. החלטות מקצועיות אכן צריך לקבל, ולא משנה מי הוא המחליט אותם, ואם יש מקצוענים בנושא במשטרה אכרן צריך לשבת איתם ולקבל החלטות בהתאם...
אולם זה אינו אומר שצריך שהמשטרה תבוא בשטח ותפקח וכו' וכו'
אם אין לך מישהו אחר שיעשה את זה, אז הם עושים את זה, כמו שאלה שסידרו את הרמקולים בהלוויה עם המנוף הגדול אתמול היו חילונים גמורים מחברה שמתמצים בזה, ואין זה בזיון כלל.
א אידיש קינד אמר:
ב. אינטרס של כל מי שמוח בקדקדו ונשמה באפו ולב בקרבו שלא להביא את המשטרה בקירבינו הן בגלל הצורה שהם מתנהגים לציבור החרדי ואיכמ"ל... הן בגלל החילוניות הנוראה, לא לשכוח בקשת הצדיקים שמי שלא טבל שלא יגע במיטתם, כ"ש וכ"ש כופרים ורשעים וכו' אילו שלא טעמו טעם מצוה שלא יגעו ולא יסתובבו סביב מיטתם שהוא בזיון המת נוראה.
פיקוח נפש דוחה "עניינים" של בקשת צדיקים. ואם עושים כן משום פיקוח נפש זה גם לא ביזיון, אלא אדרבה זהו כבודו.
א אידיש קינד אמר:
וגם קנאות נגד הציונות זה לא ענין מופקע... לא לשכוח מאמר גאון ישראל הגר"ח מבריסק זיע"א שמטרתם הוא להעביר את ישראל על דתם, והאמצעי הוא ע"י הקמת מדינה....
ולא לשכוח את זהירותם הנורא של כל גדולי בריסק בכל חשש ספק של פיקוח נפש.

ומעולם לא אמר הגר"ח שכל מה שחילוני או שוטר ציוני עושה הוא עושה אך ורק כדי לעקור את הדת.
וכי לדעתך אם היו צריכים להביא שוטר שילווה את הגרמ"ד בחליו בדרך לבית החולים, כדי להגיע יותר מהר, היה דעתו שלא יעשו כן, בגלל שה"משטרה ציוני" הם עוקרי הדת??
 

א אידיש קינד

משתמש ותיק
פותח הנושא
יושב אוהלים אמר:
א אידיש קינד אמר:
א. החלטות מקצועיות אכן צריך לקבל, ולא משנה מי הוא המחליט אותם, ואם יש מקצוענים בנושא במשטרה אכרן צריך לשבת איתם ולקבל החלטות בהתאם...
אולם זה אינו אומר שצריך שהמשטרה תבוא בשטח ותפקח וכו' וכו'
אם אין לך מישהו אחר שיעשה את זה, אז הם עושים את זה, כמו שאלה שסידרו את הרמקולים בהלוויה עם המנוף הגדול אתמול היו חילונים גמורים מחברה שמתמצים בזה, ואין זה בזיון כלל.
א אידיש קינד אמר:
ב. אינטרס של כל מי שמוח בקדקדו ונשמה באפו ולב בקרבו שלא להביא את המשטרה בקירבינו הן בגלל הצורה שהם מתנהגים לציבור החרדי ואיכמ"ל... הן בגלל החילוניות הנוראה, לא לשכוח בקשת הצדיקים שמי שלא טבל שלא יגע במיטתם, כ"ש וכ"ש כופרים ורשעים וכו' אילו שלא טעמו טעם מצוה שלא יגעו ולא יסתובבו סביב מיטתם שהוא בזיון המת נוראה.
פיקוח נפש דוחה "עניינים" של בקשת צדיקים. ואם עושים כן משום פיקוח נפש זה גם לא ביזיון, אלא אדרבה זהו כבודו.
א אידיש קינד אמר:
וגם קנאות נגד הציונות זה לא ענין מופקע... לא לשכוח מאמר גאון ישראל הגר"ח מבריסק זיע"א שמטרתם הוא להעביר את ישראל על דתם, והאמצעי הוא ע"י הקמת מדינה....
ולא לשכוח את זהירותם הנורא של כל גדולי בריסק בכל חשש ספק של פיקוח נפש.
במחילה מכבוד תורתך, אולם נראה שתגובותיכם נובעים מתוך איזשהו אובססיה, 
הנחתם הנחה שהפיקוח בפועל חייב להתבצע ע"י המשטרה וע"כ כל תגובותיך אתה ממשיך הכל על אותו דרך.
אין ספק שצריך החלטות מקצעיות + פיקוח, זהו דבר מוסכם לכו"ע, 
כמו"כ אין ספק ולכו"ע נוכחות משטרה זהו דבר מכוער מאוד מחמת הסיבות שנפרטו לעיל ובגלל עוד סיבות...
 
 

נבשר

משתמש ותיק
השאלה לדעתי מדוע הציבור החרדי (מי שלא רוצה להיות כפוף למשטרה ולכל גוף ממסדי של המדינה), לא פותח לעצמו משטרה, אנשים שאחראים על המרחב הציבורי, שיעשו סדר על כל הפרה קטנה, שהקהילות ייתנו להם מלא תוקף וסמכות.
חזון אחרית הימים.
 

א אידיש קינד

משתמש ותיק
פותח הנושא
אגב, כפי הנראה מהתמונות, הן בלווית הגרמ"ד והן בהלווית הרג"י שיינר זיע"א המיטה כן הוכנס בבית או בישיבה
 

א אידיש קינד

משתמש ותיק
פותח הנושא
נבשר אמר:
השאלה לדעתי מדוע הציבור החרדי (מי שלא רוצה להיות כפוף למשטרה ולכל גוף ממסדי של המדינה), לא פותח לעצמו משטרה, אנשים שאחראים על המרחב הציבורי, שיעשו סדר על כל הפרה קטנה, שהקהילות ייתנו להם מלא תוקף וסמכות.
חזון אחרית הימים.
שים לב שהקמפיינרים של ליברמן שר"י (הנה עוד נושא לדיון...) לא ימצאו את התגובה שלך
עלול להיות עוד סרטון על מדינה בתוך מדינה
ואח"כ כל המבולבלים יגידו שדבריך הם חילול ה'
 
 

דרומאי

משתמש ותיק
יושב אוהלים אמר:
דרומאי אמר:
יושב אוהלים אמר:
התשובה שענית יש בו שני חסרונות:
א. זה מכחיש את המציאות שהיה שם, ולא ראינו אינו ראיה.
ב. זה בא רק מתוך אינטרס להתעקש על עקרונך שמשטרה זה בזיון, ואינני יודע אם זה משום קנאות נגד הציונים או סתם בגלל חיסרון רצון לקבל מרות של מישהו אחר שרוצה משום סיבה טובה מאוד להגיד לאנשים מה ואיך יתנהגו.
א. אתה לא מתייחס למה שעניתי לך.
ב. וחיפוש מניעים נסתרים בעת ויכוח הוא דבר מכוער.
א.. עניתי לך בברור שאלו היו שוטרים למנוע את הדחיפות הנוראות על ידי המחסומים, כמו שעשו בהלויית הגרנ"ק זה לא היה קורה.
ב. ויכוח עקשני בגלל מניעים נסתרים זה דבר מצוי מאוד בויכוחים, ולציין את הדבר הוא הדרך הכי טובה להראות שלא הצליח המתווכח לעבוד על אף אחד, ויודעים שאין בדבריו אלא אינטרס מסויים, וזה דבר נחוץ ואין בזה שום כיעור כלל.
והיחיד שרואה את זה ככיעור הוא זה שנתגלה שהוא מתווכח אך ורק משום אינטרס ואג'נדה מסויים.
א. קשקוש. השוטרים לא מונעים שום דחיפות, הם מגינים אך ורק על המיטה וסביבותיה. גם בלוית הרב שטיינמן היו דחיפות מסוכנות.
ב. ככלב שב על קיאו. אם אין לך מה לענות פשוט תשתוק. 
 
 

נבשר

משתמש ותיק
א אידיש קינד אמר:
נבשר אמר:
השאלה לדעתי מדוע הציבור החרדי (מי שלא רוצה להיות כפוף למשטרה ולכל גוף ממסדי של המדינה), לא פותח לעצמו משטרה, אנשים שאחראים על המרחב הציבורי, שיעשו סדר על כל הפרה קטנה, שהקהילות ייתנו להם מלא תוקף וסמכות.
חזון אחרית הימים.
שים לב שהקמפיינרים של ליברמן שר"י (הנה עוד נושא לדיון...) לא ימצאו את התגובה שלך
עלול להיות עוד סרטון על מדינה בתוך מדינה
ואח"כ כל המבולבלים יגידו שדבריך הם חילול ה'

לדעתי אף אחד לא מתרגש מהודעתי, במיוחד שענין זה קיים בצורה שונה במתנדבים חרדים מד"א ושאר ארגוני בריאות. 
הרי דבר פלא, אתה נראה לי משתייך לדעות קנאות, ואתה מפחד מפרנסת ליברמן, ואני שדעתי ממוצעת לא רואה בכך שום דבר, שהציבור החרדי ממנה אנשי ששומרים על הסדר שלהם בינם לבין עצמם.
קצת מראה לי תחושה שאנשים מתנגדים לסדר ואחריות ואף אחד לא יכול לקבוע לי מה לעשות, ואיש הישר בעיניו יעשה, מלבד האם זה נגד דת התורה עצמה. 

 
 

דרומאי

משתמש ותיק
א אידיש קינד אמר:
אגב, כפי הנראה מהתמונות, הן בלווית הגרמ"ד והן בהלווית הרג"י שיינר זיע"א המיטה כן הוכנס בבית או בישיבה
אצל ר' דוד בבית- לא בישיבה, וזה ההבדל הגדול.
 
 

א אידיש קינד

משתמש ותיק
פותח הנושא
נבשר אמר:
לדעתי אף אחד לא מתרגש מהודעתי, במיוחד שענין זה קיים בצורה שונה במתנדבים חרדים מד"א ושאר ארגוני בריאות.
אל תיקח מדי רציני, נכתב בהומור...(כאן המקום להתנצל על חוש הומור שלי אינו מספיק מפותח, עמכם הסליחה...)
.
נבשר אמר:
הרי דבר פלא, אתה נראה לי משתייך לדעות קנאות, ואתה מפחד מפרנסת ליברמן, ואני שדעתי ממוצעת לא רואה בכך שום דבר, שהציבור החרדי ממנה אנשי ששומרים על הסדר שלהם בינם לבין עצמם.
איני משתייך לאף אחד ולא שייך לדעות כלשהם (בלתי לה' ולתורתו שכולנו שייכים לו)
בכל מקרה לא הבנתי מה הקשר ומה אני מפחד ואתה לא,
נבשר אמר:
קצת מראה לי תחושה שאנשים מתנגדים לסדר ואחריות ואף אחד לא יכול לקבוע לי מה לעשות, ואיש הישר בעיניו יעשה, מלבד האם זה נגד דת התורה עצמה.
יכול להיות, ואכן א"כ זה דבר חמור
 

עת הזמיר

משתמש ותיק
נראה שזה דיון מעניין בעצם האם נכון לערב שוטרים או מאבטחים חילונים וכדו' באירוע קדוש, מצינו כבר לצערינו בהקפות שניות באהבת שלום, במוצאי פורים בפחד יצחק, ליל פורים בבית מתתיהו ועוד הרשימה גדולה. לצערינו זה נצרך אבל השאלה האם זה נכון, בחו"ל לדוגמא פחות רואים דברים כאלו, אפילו בלויות גדולות וארועים גדולים.
 

א אידיש קינד

משתמש ותיק
פותח הנושא
דרומאי אמר:
א אידיש קינד אמר:
אגב, כפי הנראה מהתמונות, הן בלווית הגרמ"ד והן בהלווית הרג"י שיינר זיע"א המיטה כן הוכנס בבית או בישיבה
אצל ר' דוד בבית- לא בישיבה, וזה ההבדל הגדול.


לא מבין את ההבדל
כנראה בגלל המצב חששו מהמשטרה שיהיה בזיון המת..
 
 

דרומאי

משתמש ותיק
א אידיש קינד אמר:
דרומאי אמר:
א אידיש קינד אמר:
אגב, כפי הנראה מהתמונות, הן בלווית הגרמ"ד והן בהלווית הרג"י שיינר זיע"א המיטה כן הוכנס בבית או בישיבה
אצל ר' דוד בבית- לא בישיבה, וזה ההבדל הגדול.


לא מבין את ההבדל
כנראה בגלל המצב חששו מהמשטרה שיהיה בזיון המת..
בישיבה אין שליטה על הנכנסים, וממילא על הדוחק המסוכן ביציאה- ללא עזרת המשטרה.
מה שאין כן בבית.
 
 

יראתי בפצותי

משתמש ותיק
נבשר אמר:
השאלה לדעתי מדוע הציבור החרדי (מי שלא רוצה להיות כפוף למשטרה ולכל גוף ממסדי של המדינה), לא פותח לעצמו משטרה, אנשים שאחראים על המרחב הציבורי, שיעשו סדר על כל הפרה קטנה, שהקהילות ייתנו להם מלא תוקף וסמכות.
חזון אחרית הימים.
 
איש הישראלי אמר:
אכן כך היה עד שבאו המשכילים
והחריבו את שלטון הרבנים
א. לא המשכלים הם שהרסו את השלטון של הקהילות, ומפני השלום לא אפרט יותר.
ב. לא תמיד שלטון הקהילות היה כפוף לרבני העיר, מי שיודע מעט היסטוריה, יודע שהיו פעמים רבות שהרב היה בצד השני של המתרס, ותקיפי הקהל שלטו שלטון ללא מיצרים.
ג. מי שרואה איך מתנהלים הגופים החרדים, העיריות החרדיות, וכל מי שיש לו מעט כוח בציבור החרדי, מתפלץ מרעיון העיוועים, לצערנו, לבושתנו ולמרבה חילול השם שבדבר ה"י, כל מקום שיש עסקונה/ פוליטיקה / מוקד כוח, חרדי, זה לא מוסיף לא צדק, לא יושר ולא כבוד, אם היה משטרה חרדית, במקרה הטוב, היה חילוק ברור בין מקורבים ללא מקורבים, ובין חצר לחצר, במקרה הרע, זה היה מרכז הפרוטקשן העולמי...
 
 

נבשר

משתמש ותיק
יראתי בפצותי אמר:
ג. מי שרואה איך מתנהלים הגופים החרדים, העיריות החרדיות, וכל מי שיש לו מעט כוח בציבור החרדי, מתפלץ מרעיון העיוועים, לצערנו, לבושתנו ולמרבה חילול השם שבדבר ה"י, כל מקום שיש עסקונה/ פוליטיקה / מוקד כוח, חרדי, זה לא מוסיף לא צדק, לא יושר ולא כבוד, אם היה משטרה חרדית, במקרה הטוב, היה חילוק ברור בין מקורבים ללא מקורבים, ובין חצר לחצר, במקרה הרע, זה היה מרכז הפרוטקשן העולמי...
אני לא בטוח שזה דומה, דבר כזה צריך להתחיל מלמעלה שמאחד את כל רבני הקהילות, כמו למשל שכולם מבינים שיש ארגון "השומרים" בארה"ב שאני לא יודע אבל אני מעריך שאין שם עיוותים.
 

יושב אוהלים

משתמש ותיק
דרומאי אמר:
א. קשקוש. השוטרים לא מונעים שום דחיפות, הם מגינים אך ורק על המיטה וסביבותיה. גם בלוית הרב שטיינמן היו דחיפות מסוכנות.
ב. ככלב שב על קיאו. אם אין לך מה לענות פשוט תשתוק. 
 
א. נכון שוטרים אינם מונעים דחיפות, המחסומים מונעים דחיפות, והשוטרים מונעים מהאנשים לעבור את המחסומם, כמו שעשו בהלויית הגרנ"ק זצ"ל, וכמו שלא היה מי שיעשה בהלויית מו"ר הגרמ"ד זצ"ל.
ב. ק.ד.א.ל.פ. - עיין רש"י על במדבר כ"ה פסוק ז - ובגמ' בבא מציעא פג:, סנהדרין פב., וסנהדרין צו.
 

דרומאי

משתמש ותיק
יושב אוהלים אמר:
דרומאי אמר:
א. קשקוש. השוטרים לא מונעים שום דחיפות, הם מגינים אך ורק על המיטה וסביבותיה. גם בלוית הרב שטיינמן היו דחיפות מסוכנות.
ב. ככלב שב על קיאו. אם אין לך מה לענות פשוט תשתוק. 
א. נכון שוטרים אינם מונעים דחיפות, המחסומים מונעים דחיפות, והשוטרים מונעים מהאנשים לעבור את המחסומם, כמו שעשו בהלויית הגרנ"ק זצ"ל, וכמו שלא היה מי שיעשה בהלויית מו"ר הגרמ"ד זצ"ל.
ב. ק.ד.א.ל.פ. - עיין רש"י על במדבר כ"ה פסוק ז - ובגמ' בבא מציעא פג:, סנהדרין פב., וסנהדרין צו.
א. דחיפות על המחסומים פחות מסוכנות לדעתך? והדחיפות של השוטרים עצמם?
ב. פרש רמיזותיך.
 
 

יושב אוהלים

משתמש ותיק
דרומאי אמר:
יושב אוהלים אמר:
דרומאי אמר:
א. קשקוש. השוטרים לא מונעים שום דחיפות, הם מגינים אך ורק על המיטה וסביבותיה. גם בלוית הרב שטיינמן היו דחיפות מסוכנות.
ב. ככלב שב על קיאו. אם אין לך מה לענות פשוט תשתוק. 
א. נכון שוטרים אינם מונעים דחיפות, המחסומים מונעים דחיפות, והשוטרים מונעים מהאנשים לעבור את המחסומם, כמו שעשו בהלויית הגרנ"ק זצ"ל, וכמו שלא היה מי שיעשה בהלויית מו"ר הגרמ"ד זצ"ל.
ב. ק.ד.א.ל.פ. - עיין רש"י על במדבר כ"ה פסוק ז - ובגמ' בבא מציעא פג:, סנהדרין פב., וסנהדרין צו.
א. דחיפות על המחסומים פחות מסוכנות לדעתך? והדחיפות של השוטרים עצמם?
ב. פרש רמיזותיך.
א. ברור שמחסומים פחות מסוכנים כיון שהציבור נוטה יותר להישאר מסודר כשיש מחסומים.
ב. לכבודכם לא פירשתי, ועיין במקומות שציינתי.
 
 

דרומאי

משתמש ותיק
יושב אוהלים אמר:
דרומאי אמר:
יושב אוהלים אמר:
א. נכון שוטרים אינם מונעים דחיפות, המחסומים מונעים דחיפות, והשוטרים מונעים מהאנשים לעבור את המחסומם, כמו שעשו בהלויית הגרנ"ק זצ"ל, וכמו שלא היה מי שיעשה בהלויית מו"ר הגרמ"ד זצ"ל.
ב. ק.ד.א.ל.פ. - עיין רש"י על במדבר כ"ה פסוק ז - ובגמ' בבא מציעא פג:, סנהדרין פב., וסנהדרין צו.
א. דחיפות על המחסומים פחות מסוכנות לדעתך? והדחיפות של השוטרים עצמם?
ב. פרש רמיזותיך.
א. ברור שמחסומים פחות מסוכנים כיון שהציבור נוטה יותר להישאר מסודר כשיש מחסומים.
ב. לכבודכם לא פירשתי, ועיין במקומות שציינתי.
א. לא נכון. המשוגעים הדוחפים דוחפים תמיד. אני עצמי נדחפתי בלוית הרב שטיינמן.
ב. י.ש.מ.

 
 

יושב אוהלים

משתמש ותיק
דרומאי אמר:
יושב אוהלים אמר:
דרומאי אמר:
א. דחיפות על המחסומים פחות מסוכנות לדעתך? והדחיפות של השוטרים עצמם?
ב. פרש רמיזותיך.
א. ברור שמחסומים פחות מסוכנים כיון שהציבור נוטה יותר להישאר מסודר כשיש מחסומים.
ב. לכבודכם לא פירשתי, ועיין במקומות שציינתי.
המשוגעים הדוחפים דוחפים תמיד. אני עצמי נדחפתי בלוית הרב שטיינמן.




אבל יש גם כאלה שאינם משוגעים, וכשאין מי שיעשה סדר הם דוחפים ונדחפים בטבעם של הדברים, וזה היו יכולים למנוע אם היו שם שוטרים שיעשו סדר.
 
 

דרומאי

משתמש ותיק
יושב אוהלים אמר:
דרומאי אמר:
יושב אוהלים אמר:
א. ברור שמחסומים פחות מסוכנים כיון שהציבור נוטה יותר להישאר מסודר כשיש מחסומים.
ב. לכבודכם לא פירשתי, ועיין במקומות שציינתי.
המשוגעים הדוחפים דוחפים תמיד. אני עצמי נדחפתי בלוית הרב שטיינמן.
אבל יש גם כאלה שאינם משוגעים, וכשאין מי שיעשה סדר הם דוחפים ונדחפים בטבעם של הדברים, וזה היו יכולים למנוע אם היו שם שוטרים שיעשו סדר.
אלו שאינן משוגעים אינם דוחפים ברמה של סכנה, אלא אם כן עוברים במקום צר או ביציאה מבית המדרש.
 
 

יושב אוהלים

משתמש ותיק
דרומאי אמר:
יושב אוהלים אמר:
דרומאי אמר:
המשוגעים הדוחפים דוחפים תמיד. אני עצמי נדחפתי בלוית הרב שטיינמן.
אבל יש גם כאלה שאינם משוגעים, וכשאין מי שיעשה סדר הם דוחפים ונדחפים בטבעם של הדברים, וזה היו יכולים למנוע אם היו שם שוטרים שיעשו סדר.
אלו שאינן משוגעים אינם דוחפים ברמה של סכנה, אלא אם כן עוברים במקום צר או ביציאה מבית המדרש.
בצירוף כל סוגי הדוחפים למיניהם נהיה מצב של סכנה גם אם הם לא מתכוונים לעשות כן, והכל בגלל שמתעקשים לא להביא משטרה לעשות סדר.
 
 

דרומאי

משתמש ותיק
יושב אוהלים אמר:
דרומאי אמר:
יושב אוהלים אמר:
אבל יש גם כאלה שאינם משוגעים, וכשאין מי שיעשה סדר הם דוחפים ונדחפים בטבעם של הדברים, וזה היו יכולים למנוע אם היו שם שוטרים שיעשו סדר.
אלו שאינן משוגעים אינם דוחפים ברמה של סכנה, אלא אם כן עוברים במקום צר או ביציאה מבית המדרש.
בצירוף כל סוגי הדוחפים למיניהם נהיה מצב של סכנה גם אם הם לא מתכוונים לעשות כן, והכל בגלל שמתעקשים לא להביא משטרה לעשות סדר.
לא היה שם מצב של סכנה.
חבל לנפח את המציאות, והעיקר כדי לגנות את אלו שלא רוצים משטרה בלויה.
מי שרוצה יכול גם לעטוף את מתו בדגל ישראל משום חשש סכנה...
 
 

יושב אוהלים

משתמש ותיק
דרומאי אמר:
א היה שם מצב של סכנה.
נכון מאוד במילמטר שאתה עמדת לא היה שום סכנה, ואם זה מספיק לך רק כדי להרגיש צדיק וקנאי שהשתתפת בהלויה ללא שוטרים, אז בבקשה.
דרומאי אמר:
חבל לנפח את המציאות, והעיקר כדי לגנות את אלו שלא רוצים משטרה בלויה.
אם לומר שכאשר נדחפתי וכמעט שנפלתי ונדרסתי תוך כדי הליכה, וגם ראיתי ילד שאכן הופל על ידי הדחיפות הנוראות זה נקרא "לנפח את המציאות", וזה צורם לך בגלל שזה נותן סיבה להבין שהיה חסר שם מי שיעשה סדר, ואולי חס וחלילה יש מקום לחשוב על השימוש במשטרה הציונות כדי למנוע סכנת נפשות, אז על טענה כזו אין לי מה להשיב, וכבר ציינתי כמה האינטרס שלך בולט באופן ברור ומוחלט.
דרומאי אמר:
מי שרוצה יכול גם לעטוף את מתו בדגל ישראל משום חשש סכנה...

א. אני מצטער מאוד אם לדעתך להביא שוטרים לעשות סדר בהלויה כדי למנוע סכנה זה דומה לעיטוף הנפטר בדגל ישראל, ודבריך מדברים בעד עצמם.
ב. אכן רק שוטה שבעולם המכנה עצמו קנאי שבעולם היה נמנע מלעטוף נפטר בדגל ישראל אם זה היה מונע סכנה.
 
סטָטוּס
סגור לתגובות נוספות.
חלק עליון תַחתִית