שלו' אמר:
וגם אני מצטרף בעוניי למה שהעירו כבר שמדברי השו"ע הרב משמע בפשוטו לא כך, ונשמח שתאיר לנו את הבנת הדברים בחסדו ית'.
בשו"ע אדה"ז מדובר על
הגילוי בעוה"ז, אך בעומק הדברים ופנימיותם - כולם כלולים יחדו
(כמבו' שם בפירוש: "כִּי עֵת רָצוֹן שֶׁלְּמַעְלָה, וְיִחוּדִים עֶלְיוֹנִים שֶׁבִּקְרִיאַת שְׁמַע וּתְפִלָּה, וּקְדֻשַּׁת שַׁבָּת וְיוֹם־טוֹב – הוּא לְמַעְלָה מִגֶּדֶר הַמָּקוֹם וְהַזְּמַן, רַק שֶׁמֵּאִיר לְמַטָּה לְכָל מָקוֹם וּמָקוֹם בִּזְמַנּוֹ הָרָאוּי לוֹ").
וכדברי כ"ק אדמו"ר מליובאוויטש זי"ע בשיחת־קדשו הנ"ל
(שכאמור שם, מיוסד הוא על דברי אדה"ז שם וביאורי ממשיכי דרכו בקודש), שיש 'תורה־זייגער' (שעון 'תורני') - ושם הכל כלול ומאוחד, כי היא למעלה מן המקום והזמן.