לא לא.עדין אמר:דומה פירש בספר ברכת אליהו דוויק (דף כד, א) נדפס תקנ"ג. שכתוב והיה הנותר בירושלים קדוש יאמר לו. ולכן איך שתהלתו של ה' כבר על הצדיקים אז לה' צריך שיר חדש. והקדימו בקול יעקב (מרגלית דף טו, ב).פינחס רוזנצוויג אמר:היה מתנגד גדול.
שאלוהו, והכתיב תהילתו בקהל חסידים?
ענה.
משל למלך שהיה לו שיר, המנון מלוכה, שהיה מושר בטקסים חגיגיים על ידי בחירי זמרי המלוכה.
פעם הלך המלך בשוק וראה שכורים בבית מרזח שרים את השיר הנ"ל.
ציווה המלך למשורר החצר לחבר מיד שיר חדש.
וזהו הביאור: שירו לה' שיר חדש, למה? כי תהילתו בקהל חסידים.
ובספר באר החסידות (שטיינמן, עמוד 259) שירו לה' שיר חדש תהילתו בקהל חסידים. מן הראוי לחבר בשביל הרבונו של עולם שירי תהלה חדשים מאחר שהתהילות והתשבחות שנוהגים היו לפנים לומד לכבדו אומרים בזמננו החסידים לרביים שלהם שלמה מיימון בספרו חיי שלמה בשם המגיד
זה וורט ידוע, אבל הנוסח של הראדישקובער אחר לגמרי, (ושניהם חריפים)