כפי שנראה שונה מהותית הכלים שהיו בדורות קודמים לכלים שלנו,
בכלים שלהם בבישול שני באותו יום היו מרגישים בדרך כלל את הטעם של הבישול הקודם, וטעם זה היה יוצא על ידי הגעלה וליבון,
בכלים שלנו מחמת שיטות העיבוד החדשות של המתכת לא שייך שירגישו בטעם של מה שהתבשל קודם לכן,
מדוע אם כן יש צורך בהגעלת כלים בזמנינו?.
האם יש פוסק שמתיר היתר שהתבשל בכלי של איסור מחמת שינוי זה? או שמצרף את זה לסניף להקל?
(יתכן ולשיטת הרמ"א יו"ד בסי' צ"ח סעי' א' "אין אנו סומכים אטעימת עכו"ם ומשערים הכל בס'" גם זה נכנס בכלל, אבל לשו"ע שסומכים על טעימה א"כ בזמנינו שוודאי שלא ירגישו שום טעימת איסור יתכן להקל?)
בכלים שלהם בבישול שני באותו יום היו מרגישים בדרך כלל את הטעם של הבישול הקודם, וטעם זה היה יוצא על ידי הגעלה וליבון,
בכלים שלנו מחמת שיטות העיבוד החדשות של המתכת לא שייך שירגישו בטעם של מה שהתבשל קודם לכן,
מדוע אם כן יש צורך בהגעלת כלים בזמנינו?.
האם יש פוסק שמתיר היתר שהתבשל בכלי של איסור מחמת שינוי זה? או שמצרף את זה לסניף להקל?
(יתכן ולשיטת הרמ"א יו"ד בסי' צ"ח סעי' א' "אין אנו סומכים אטעימת עכו"ם ומשערים הכל בס'" גם זה נכנס בכלל, אבל לשו"ע שסומכים על טעימה א"כ בזמנינו שוודאי שלא ירגישו שום טעימת איסור יתכן להקל?)