האומר יעלה ויבוא בר"ח חשוון ואמר בטעות את יום חג הסוכות הזה, לא יצא י"ח.
מה הדין בנסתפק אם אמר את יום חג הסוכות או שאמר את יום ראש החודש, לכאו' כיון שספק הוא לו מה הוא אמר, רגלים לדבר שהוא זוכר שאמר חג הסוכות, ונחשב כוודאי. או שמא הוא ספק.
ואין כאן סירכא ואתאי כמו בכל דבר הרגיל כמשיב הרוח וכיו"C, כי זה לא ממש רגילות לומר חג הסוכות, וכבר לא אמר יעלה ויבוא שבוע, אלא שזה טעות שמצויה קצת, ואדם באופן נורמלי לכאו' לא אמור להסתפק מה הוא אמר.
מה הדין בנסתפק אם אמר את יום חג הסוכות או שאמר את יום ראש החודש, לכאו' כיון שספק הוא לו מה הוא אמר, רגלים לדבר שהוא זוכר שאמר חג הסוכות, ונחשב כוודאי. או שמא הוא ספק.
ואין כאן סירכא ואתאי כמו בכל דבר הרגיל כמשיב הרוח וכיו"C, כי זה לא ממש רגילות לומר חג הסוכות, וכבר לא אמר יעלה ויבוא שבוע, אלא שזה טעות שמצויה קצת, ואדם באופן נורמלי לכאו' לא אמור להסתפק מה הוא אמר.