קיי"ל בפסחים ז, ב דברכת המצוות מברכים עובר לעשייתן, ומסברא נראה פשוט שיש צורך שכל הברכה תהיה קודם.
ויש להעיר לפי"ז דהנה הרא"ש בשבת קלז, ב ביאר הטעם דמברכים ברכת אקב"ו להכניסו אחר המילה דכיון שכל שמל ולא פרע כאילו לא מל עדיין הוי עובר לעשייתן, וכך פסק בשו"ע יו"ד הלכות מילה, ויש להעיר דהנה כמדומה שהמוהלים עושים את הפריעה מיד אחר המילה, ולא מחכים עד שיגמור את ברכתו, וא"כ עדיין ל"ה עובר לעשייתן.
והיודע בה דברים שכמ"ה.
ויש להעיר לפי"ז דהנה הרא"ש בשבת קלז, ב ביאר הטעם דמברכים ברכת אקב"ו להכניסו אחר המילה דכיון שכל שמל ולא פרע כאילו לא מל עדיין הוי עובר לעשייתן, וכך פסק בשו"ע יו"ד הלכות מילה, ויש להעיר דהנה כמדומה שהמוהלים עושים את הפריעה מיד אחר המילה, ולא מחכים עד שיגמור את ברכתו, וא"כ עדיין ל"ה עובר לעשייתן.
והיודע בה דברים שכמ"ה.