איתא בשאילתות כ"ז: מזוזה בימין ונר חנוכה משמאל ובעל הבית בטלית מצויצת בינהן, עכ"ל.
וגם יעוי' לשון המאירי בשבת שם: נר חנוכה מצוה להניחה בטפח הסמוך לפתח ולהדליקה שם הן מבחוץ לזמן הקדום הן מבפנים לזמן של עכשיו ומצד שמאל כדי שתהא מזוזה בימין הנכנס שנ' בה ביתך דרך ביאתך ודרכו של אדם להרים רגל ימין תחלה ותהא נר חנוכה משמאל הנכנס ופרשו בהגדה ויבא בעל הבית בתפליו ובטלית מצוייצת ביניהם חונה מלאך יי סביב ליראיו ויחלצם, עכ"ל.
א. מה ענין ציצית אצל נר חנוכה.
ב. הלא לילה לאו ציצית
ג. למה הודגש "טלית" ולא ציצית.
ד. מה ענין תפילין.
ה. למה לא הזכירו מצות מילה
וגם יעוי' לשון המאירי בשבת שם: נר חנוכה מצוה להניחה בטפח הסמוך לפתח ולהדליקה שם הן מבחוץ לזמן הקדום הן מבפנים לזמן של עכשיו ומצד שמאל כדי שתהא מזוזה בימין הנכנס שנ' בה ביתך דרך ביאתך ודרכו של אדם להרים רגל ימין תחלה ותהא נר חנוכה משמאל הנכנס ופרשו בהגדה ויבא בעל הבית בתפליו ובטלית מצוייצת ביניהם חונה מלאך יי סביב ליראיו ויחלצם, עכ"ל.
א. מה ענין ציצית אצל נר חנוכה.
ב. הלא לילה לאו ציצית
ג. למה הודגש "טלית" ולא ציצית.
ד. מה ענין תפילין.
ה. למה לא הזכירו מצות מילה