גבריאל פולארד
משתמש ותיק
איך שלא יהיה. במשנ"ב מבואר שם שמשמעות הלשון "לקבוע סעודה על היין" היינו מלבד הקידוש ומכיון שאותו לשון מוזכר ברמב"ם גם לענין שבת א"כ ממילא אין שום הבדל.נחפשה דרכינו אמר:הוא כותב: וכמו לענין שבת וכנ"ל סימן ר"נ. ושם לא כתוב שיש לשתות בתוך הסעודה, אלא: ירבה בבשר ויין ומגדנות כפי יכלתו. משמע שאין ענין דוקא ביין, אלא במה שמתענג.
ובדקתי שוב ומצאתי שמצוין אצלי ברשימת הסתירות במשנ"ב (כת"י...) הסתירה משם לסי' רצא.