האמת

סטָטוּס
סגור לתגובות נוספות.
לדוד אמת אמר:
קונטרס ׳ויעשו להם מסכה שנים עגלים׳ - על ימי אידיהם.pdfמומלץ ״לכבוד״ יום ירושלים.
דעת תורה.
 
חידוש יש בקונטרס הנ"ל, להרבות מאכלי חלב בה' באייר.
כיון שלא זכיתי לאור הקונטרס עד היום,
אנהג בל"נ במאכלי חלב ביום שמואל הנביא.
 
לדוד אמת אמר:
קונטרס ׳ויעשו להם מסכה שנים עגלים׳ - על ימי אידיהם.pdfמומלץ ״לכבוד״ יום ירושלים.
דעת תורה.
 
בלי להכנס לדיון בקשר לבחירות.
מה שכתב שם בסעיף ח שמי שמצביע במדינה זו איבד את זכותו להצביע במדינה אחרת, אינו נכון.

ועוד, מה שכתב שם בשם הרב מבריסק לאסור להשתתף בבחירות משום שנכנסים לקואלציה, כמדומה שאינו נכון, כי בזמן הרב מבריסק לא היו בקואלציה (חוץ מבכנסת הראשונה)

גם ענין שלוש שבועות שמוזכר שם בשם הרב מבריסק, אינו נכון, אלא הוא מהרב מסטמאר.
 

חסידישער

משתמש ותיק
לדוד אמת אמר:
חסידישער אמר:
קונטרס כבשי דרחמנא.pdfהאמת האמיתית מצורפת בזאת כתשובת נגד.
דעת התורה האמיתית.

ממש ממש לא!!!!!!

למה ממש לא? מי קבע מה האמת?
ובפרט כשהקונטרס שהעלית מלא פנינים יקרות דוגמת מה שהביא הרב פינחס רוזנצוויג...
 
 

נודניק

משתמש ותיק
כמדומני שהולך להיות עוד אשכול על קדו"צ... כמדומני שאבקש מניקים אחרים לעשות המלאכה הפעם. אולי רב @שמעון רבינוביץ ימלא מקומי באשכול זה...

אני עדיין לא גמרתי עם האשכול השני... נראה אם אני אצטרף בהמשך אם האשכול ישרוד יותר מחצי שעה.
 

דבש לפי

משתמש ותיק
לדוד אמת אמר:
חסידישער אמר:
קונטרס כבשי דרחמנא.pdfהאמת האמיתית מצורפת בזאת כתשובת נגד.
דעת התורה האמיתית.
ממש ממש לא!!!!!!
על האמור בקונטרס כבשי דרחמנא הסכים הגרש"ז אוירבך זצ"ל.
על האמור בקונטרס שהבאת מי הסכים?
 

איכא בשוקא

משתמש ותיק
דבש לפי אמר:
על האמור בקונטרס שהבאת מי הסכים?
אני נוהג לאכול מאכלי חלב ביום ה' באייר, וכיון שאינו קבוע בימים אלא 'ממחרת השבת' נוהג אני לאכול באותו השבוע בכל יום מאכלי חלב, ולהוציא מליבם של צודקים שותה אני בכל יום ויום מאכל חלב, ומערבו במים שהם מהיסוד, ובקאוו"ע שהוא מהתפארת, ובחומה של האש מהמלכות, ומברך ושותה מיד, וכן אני נוהג כו"כ פעמים ביום, ומיום עמדי על דעתי אני עושה כן (ועוד קודם לכן) ולא נצטערתי במנהג זה מעולם!
 

דבש לפי

משתמש ותיק
איכא בשוקא אמר:
דבש לפי אמר:
על האמור בקונטרס שהבאת מי הסכים?
אני נוהג לאכול מאכלי חלב ביום ה' באייר, וכיון שאינו קבוע בימים אלא 'ממחרת השבת' נוהג אני לאכול באותו השבוע בכל יום מאכלי חלב, ולהוציא מליבם של צודקים שותה אני בכל יום ויום מאכל חלב, ומערבו במים שהם מהיסוד, ובקאוו"ע שהוא מהתפארת, ובחומה של האש מהמלכות, ומברך ושותה מיד, וכן אני נוהג כו"כ פעמים ביום, ומיום עמדי על דעתי אני עושה כן (ועוד קודם לכן) ולא נצטערתי במנהג זה מעולם!
איך מנהגך זה קשור לשאלתי?
אתה מתכוון לענות שבכך שאתה נוהג כך נמצא שאתה מסכים לקונטרס ההוא?
 

איכא בשוקא

משתמש ותיק
דבש לפי אמר:
אתה מתכוון לענות שבכך שאתה נוהג כך נמצא שאתה מסכים לקונטרס ההוא?
לשיטת הקונטרס שסובר שיש לתקן את עניין אכילת הבשר, ודאי מקיימים בזה 'זכרנו את הביסקוויטים והגליליות בשבתנו על כוס הקפה', ולשיטתו אני מסכים עימו.
 

דבש לפי

משתמש ותיק
משולש אמר:
חבל לי להוריד סתם תעדכנו מה התוכן של שני הקונטרסים הניצים
הקונטרס הראשון הוא "מדריך הלכתי ומוסרי כיצד לנהג בימי אידיהם של הציונות" מאת השוטה אביעד נייגר.
הקונטרס השני הוא דברי הרב אליהו כי טוב על יום העצמאות ויום ירושלים, שיועדו לספר התודעה, והושמטו משם [על ידי ראכ"ט עצמו] על פי עצת רבים אע"פ שהגרש"ז אוירבך הסכים עם ראכ"ט שכן יש להדפיס זאת.
 
סטָטוּס
סגור לתגובות נוספות.
חלק עליון תַחתִית